1

Onderwerp: Leverancier babycakes melts gezocht!!

Hallo allemaal,

Na heel lang toch weer een klein berichtje van mij. Het taarten maken lukt nog niet goed maar.... ik heb wel de cakepops ontdekt en ben daar een beetje mee bezig.
Nu gebruik ik de babycakes melts maar zou graag willen weten wie de leverancier is zodat ik een mailtje kan sturen of er ook andere kleuren in de toekomst komen! Op zich laten deze zich goed kleuren dus ook geen probleem maar een mooie kant en klare paarse of blauwe kleur zou ook wel handig zijn. En gezien de ervaring die veel met de candymelts hebben durf ik die niet te gebruiken. Ik kan me nog niet zo goed concentreren en het zou net wat voor mij zijn om alles te laten aanbranden ofzo! :o

2

Re: Leverancier babycakes melts gezocht!!

Wat fijn om weer een berichtje van je te lezen hier! En wat heerlijk dat je de cakepops hebt ontdekt! Ik kan je eigenlijk niet verder helpen met je vraag over de melts. Maar wilde toch even laten weten dat ik nog steeds vaak aan jullie denk!

3

Dank je wel! Lief van je.

4

Jeeehhh.. je bent weer terug!!!  :Y . Ik durf bijna niet te vragen hoe het met je is, dus vraag ik het niet  ;) en vertel ik je gewoon dat ik heel vaak aan jullie denk.

Ook ik kan je niet helpen met je vraag  :o maar fijn dat je weer terug bent  :thumb: !

5

Ook ik kan je niet helpen met je vraag maar ik zag je naam staan en dacht gelijk...fijn dat ze toch weer langzaamaan begonnen is met freubelen. Ik moet vaak aan je denken. Liefs!!!

Volg je hart...want dat klopt!

6

[MOVE] taartdecoratie algemeen

Via de site van baby-cakes.nl kom je bij een leverancier van die melts...........denk dat zij jou verder kunnen helpen?

7

Fijn weer eens een berichtje van je te zien.
Probeer de melts van Renshaw eens, die zijn echt heel fijn  :Y

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties