1

Onderwerp: cars taart -lactosevrij

Ties is gek van takel ,voor hem deze cars taart lactosevrij,vulling bavaroise(lactosevrij) met verse aardbeien- icing -vanillecreme en marshmallowfondant bekleed en ook de carsauto's en rest van marshmallowfondant
http://www.mijnalbum.nl/Foto-VRVXBDIF.jpg
taartgroetjes Carla

2 Laatst bewerkt door Annalies (17-01-2012 17:23)

Re: cars taart -lactosevrij

weer eens een ander cars ontwerp Leuk!!

Proost!

3

Hij is weer leuk :thumb:  :thumb:

4

:thumb: die is leuk :Y

:think: hoe heb je de vulling en afsmeerlaag gemaakt? O-) 
Ik moest/mocht laatst een lactosevrije taart maken, maar op die afsmeerlaag smolt m'n marsepein helemaal weg :s  Ben benieuwd, ook voor het geval ik nog eens...  ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

T'is weer een Cars maar wel een LEUKE Cars :Y

Die plaatjes op de onderste taart zij ook leuk, weer eens iets anders, heb ik nog niet eerder gezien. :thumb:

Wat zijn de maten van de taarten, je randje is zo klein :think:

6

Leuke Cars-stapel, weer eens iets anders met die stempels op de onderste taart! :thumb:

7

waaaaar heb je die stempels vandaan !!! super leuk. mijndochter kan ook niet tegen koemelk. Geen lactose , geen koemelk eiwit en geen weipoeder.

My dream, een cupcake en koekjes winkel...keep dreaming...

8

Carien ik heb de vulling gemaakt van speciaal lactosevrije bavaroise poeder,die is neutraal van smaak en daar heb ik klein gesneden verse aardbeien  doorheen gedaan en freutseltje aardbeien patidess ,volgende x ga ik soja vanillevla met klopfix doen schijnt ook erg lekker te zijn en de afsmeerlaag is wanjang,heel lang romig kloppen met b.b.poedersuiker & citroen & vanille en alleen maar marsmallowfondant gebruikt,is heel lekker zo ,manlief moest alles proeven  :lol:
ja Femke deze ging ook weer niet goed en heb echt bakblik 20cm en 15cm gedaan,soms gaat tie top en deze gingen toch weer in breed  :/  :/  :/
Sophie ik heb deze stempels al zo lang en echt geen idee meer waar vandaan en vond ze zo op deze manier wel leuk
en iedereen weer bedankt voor jullie leuke reaktie's  :thumb:
Carla

9

:thumb: dank voor je antwoord :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

10

Ties vond um wauw-gaaf-cool-vet en dat is pas 4 jaar   :lol:  :lol:  :lol:
grt Carla