1

Onderwerp: Ria Moree, ook nieuw!!

hoi, ik ben Ria moree woon in meppel drente. Ben gehandicapd, eenzijdige verlamming aan de linkerkant door een herseninfarct 11 jaar geleden. Ga naar een dagbesteding waar we aan veel activiteiten(workshops) deel kunnen nemen. 1 van die workshops was taarten maken. hier ben ik in aanraking gekomen met het zelf taarten maken. Heb daar een taart gemaakt gedecoreert met marsepein. Ook heb ik daar biscuitkapsels leren kennen. Toen ik eenmaal een taart met biscuit had geproefd wilde ik er meer van weten.Vullingen en decoreren van een taart trok mij.  dus even goglen op taart van biscuitmix bracht mij bij de leukste taarten.Na avond aan avond de site van a tot z uitgestippelt te hebben mij geregistreerd en dit bericht geschreven. nadat ik alle vullingen tips enz. opgeslagen had en inmiddels al enkele taarten met een heerlijke vulling gemaakt hebbende ben ik nu helemaal dolenthousiast geworden.ik hoop nog veel van jullie te kunnen leren. en weet zeker dat ik mij nog uren op deze site kan vermaken. goetjes Ria.

Re: Ria Moree, ook nieuw!!

Ria, ik heb je een eigen topic gegeven. Je voorstellen in het topic van iemand anders is niet zo netjes en uiteraard verdien ook jij je eigen topic!

Welkom hier!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

Hallo Ria, welkom op het gezelligste forum van NL. Wat leuk dat je ook helemaal enthousiast bent over taarten want dan zit je hier op de goede plaats! Nog heel veel bakplezier.

4

dank jullie wel voor de berichtjes, veel bakplezier zal vast wel lukken, het eerste wat ik nu wil gaan doen is cupcackes bakken en versieren, een hele uitdaging. Heb al bij het topic cupcackes gekeken en veel lekkere en mooie dingen gezien.
groetjes Ria

5

Welkom