Onderwerp: Mijn eerste creaties
Hoi allemaal,
graag wilde ik jullie mijn eerste pogingen van mijn nieuwe verslaving laten zien...
Hopelijk vinden jullie het wat, het is wel te zien wat mijn allereerste was, hihihi....

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eerste creaties
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi allemaal,
graag wilde ik jullie mijn eerste pogingen van mijn nieuwe verslaving laten zien...
Hopelijk vinden jullie het wat, het is wel te zien wat mijn allereerste was, hihihi....

Een hele mooie eerste parade! Je ziet dat ze iedere keer mooier worden. Des lekker blijven taarten.
Wat een leuke, originele taarten 
Mooie taarten hoor 
Originele parade!! ik vind je egeltje helemaal 
Wat een leuke taarten zeg!
Hoe heb je die gekleurde strepen op de 'knutseltaart' gemaakt?
Die strepen zijn piping gel, gekleurd met kleurstof van wilton en verdund met water tot de gewenste dikte/vloeibaarheid. Het moest natuurlijk er vanaf "druipen" net als echte verf....
En natuurlijk allen dank voor jullie reacties...
Wauw, echt een hele leuke parade, lekker origineel 
je creatie`s zijn grappig. Je bent vast de enige met zo`n nickname;D
Leuke originele parade! Ga zo door!
Leuke taarten..
Die egel is erg leuk en die met al die kleurtjes ook..
je creatie`s zijn grappig. Je bent vast de enige met zo`n nickname;D
Dat viel mij ook op
!
en mij ook
je taarten zijn super en origineel 
jep, ik wilde er ook al wat over zeggen... hele bijzondere nick.... ik zou bijna denken dat jij daardoor altijd in de 18+ zou moeten posten
maar mooie taarten!
Leuke eerste parade en je ziet ze steeds beter worden.
Wat de nick betreft, bij mijn dochter op de sportschool zit iemand die zo heet, van zijn achternaam, de u spreek je als oe uit, arme jongen werd best wel geplaagd met zijn naam
Ach ja die nickname, ik wordt altijd Anus genoemd, maar je spreekt het uit als Anoes...
Maar als dat afgekort wordt krijg je dus dat eerste inderdaad, zijn ook al zat pesterijen mee geweest vroeger en af en toe nog, maar wat deert
Toen kregen we een Poolse vriend die het meer uitsprak als Anoesj en schreef het als Anusz. Dus dat stond beter dan Anus, hahaha
Vandaar dat ik die gehouden heb, maar de z aan het einde zou moeten refereren dat je het uitspreekt als Anoesj...
Heel verhaal en dat alleen om een naam hahahah
Maar allemaal heel erg bedankt voor de leuke reacties op mijn taarten...
Ben weer druk bezig met de volgende lading...
En tja dat mijn naam gescensureerd moet worden, had ik niet eens bij stilgestaan
Anders verander ik hem wel... 
De creativiteit spat van het scherm!
Goed gedaan meid, ga vooral zo door!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eerste creaties