Onderwerp: Door velen van jullie al ...
..gemaakt, maar voor mij de eerste Dora taart.
Ppfff...wat een werk om te puzzelen zeg! Gepriegel!
Wat vinden jullie ervan??

Bedankt voor het kijken 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Door velen van jullie al ...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
..gemaakt, maar voor mij de eerste Dora taart.
Ppfff...wat een werk om te puzzelen zeg! Gepriegel!
Wat vinden jullie ervan??

Bedankt voor het kijken 
Een lieffie, dat vind ik het. Leuk in een hartvorm en ik vind je kleurgebruik ook sterk. Rustig gedecoreerd aan zijkanten. Mooi.
Tieneke
Ik vind de taart echt super goed gelukt!
Ik heb zelf nog nooit gepuzzeld. Lijkt me erg lastig...
Wat een leukerd! Hij is zeker goed gelukt!
Heel erg mooi! Ook een hoog kapsel!
Ik vroeg me wel af wat je gebruikt om de fondant te snijden (voor het puzzelplaatje). Bij mij leurt de fondant steeds uit als ik erin snij!
Groetjes
Mooi! Mooie kleur roze en erg leuk dat het een hartvorm is!
Echt een lief taartje.
Heel erg mooi! Ook een hoog kapsel!
Ik vroeg me wel af wat je gebruikt om de fondant te snijden (voor het puzzelplaatje). Bij mij leurt de fondant steeds uit als ik erin snij!
Groetjes
Ik snap helemaal wat je bedoelt
Ik gebruik zo'n heel scherp mesje van de hobby winkel waarvan je de mesjes kunt verwisselen. Die is heel fijn om mee te werken maar dan nog voorkom je niet dat het iets uitloopt hoor? Ik hou het mesje wel zo recht mogelijk op. 
Echt superleuk hartje.
Ik vind het randje met de crimper heel erg mooi gedaan, maakt het hartje helemaal af.
Echt superleuk hartje.
Ik vind het randje met de crimper heel erg mooi gedaan, maakt het hartje helemaal af.
Bedankt
Ik kan niet meer zonder de crimper. Wat een uitvinding! Voor een paar euro een heel chique effect!
Heel leuk taartje!
mooi hoor dat randje met de crimper,mij lukt het nog niet zo gelijkmatig.
knap gemaakt zo
Ja idd, toen ik ze nog maar net had wilde het maar niet lukken, maar nu ik het eenmaal door heb, kan je op een redelijk eenvoudige manier een heel chique randje eraan geven.
Ik had het laatst ook gedaan bij een taartje van mijzelf voor de kerst. Zo´n randje maakt het echt af.
Klopt. Als je de eertse "crimp"zet zeg maar , denk je ..oohh jee dat gaat helemaal fout , maar gewoon doorgaan totdat de rand af is en dan voilá..super mooi. Ik probeer de crimper altijd eerst even uit in een stuk reserve fondant en smeer 'm in met Crisco want vooral die crimper met die karteltjes wil nog wel eens in de fondant blijven zitten en dan word je niet blij 
echt heel mooi!! zelf heb ik nog maar 2x gepuzzeld, vind het zo moeilijk!
deze is echt super.
strak, mooie kleurstelling en inderdaad die crimper....
ik moet ook zeer dringend weer fondant bestellen en wil zo'n ding er ook wel bij. welke is dit?
nou vind je crimper ook erg mooi hoor... ik met mijn gepriegel en angst mn fondant kapot te maken wist niet dat je er zo een mooie rand mee kon krijgen.
Super lieve taart!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Door velen van jullie al ...