Re: Heb lopen janken bij deze taart!!
Ondanks de frustraties en tegenwerkende fondant mag het resultaat er zeker wezen.
Vind het een hele mooie taart, vooral de kleuren combi is waanzinnig.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Heb lopen janken bij deze taart!!
Ondanks de frustraties en tegenwerkende fondant mag het resultaat er zeker wezen.
Vind het een hele mooie taart, vooral de kleuren combi is waanzinnig.
Leuke taart, mooie rozen!
Je frustratie kan ik me goed voorstellen omdat je weet dat het anders moet. Maar gelukkig weten een heleboel mensen dat niet en het gaat toch om het eindresultaat.
En dat ziet er super uit!!!! Met prachtige rozen inderdaad 
@Linda, ik denk dat ik geen mail heb gehad. Zou je hem mij misschien nog eens willen sturen. Ik vind je roosjes zo mooi!!
Ik zie dus net dat ik mijn oude e-mailadres hier nog had staan
Dom natuurlijk, zo krijg ik dus nooit mail. Natuurlijk heb ik hem nu aangepast, sorry voor deze domme actie, en alvast bedankt!!!
Groetjes Angelina
Nou lieve linda zal ook heeeeeel graag die howto willen hebben zou je m mij ook willen mailen.
)))))
Hoi, zou het geweldig vinden als je die ook naar mij zou willen mailen. Heb vandaag voor het eerst een taart met rozen gemaakt maar die kwamen hier net bij in de buurt hoor, super mooi.
Groetjes petra
Wat een super rozen......
Jullie hebben als het goed is allen een mail van mij ontvangen
Je rozen zijn zo Lovely!!!
Zou je mij ook n howto van je rozen kunnen mailen
?
Dank je
Grt
Ik zou ook graag een how to willen hebben vind je rozen ook zo mooi
wil je hem aub ook naar mij mailen dankjewel groetjes Jaleesa
Ja stom is dat he??!! Als een taart echt MOET lukken neem je altijd net de verkeerde beslissingen!!!!
Maar ik moet zeggen dat het aan het eindresultaat niet te zien is!!! En je rozen zijn ook prachtig!!!!!!
Hartstikke bedankt allemaal!!
idd super mooi
zou ik de how to ook mogen 
Ik kan me voorstellen dat je baalt als iets niet gaat zoals je wilt, maar ik kan er niks van zien hoor.
Het is gewoon een mooie taart!
toch is het een hele mooie taart geworden met nog mooiere rozen 
hoi!!
hij is super voor een mislukte taart;)
en als het randje er niet zo goed uitziet (heb ik ook zo vaak en ik denk andere forummers ook
) dan is de eenvoudige oplossing gewoon een strook/parelrand/icingrand erlangs.
niemand die het meer ziet!
Hartstikke leuke taart hoor. Ik herken dat, je ziet allerlei fouten of het gaat niet zoals je gewend bent maar eindresultaat is toch goed.
Trouwens mooie rozen, welke how to heb je gebruikt?
gr.
Kan me goed voorstellen dat je erbij hebt zitten janken, het is een herkenbaar verhaal (alleen ik had een bruidstaart voor ons eigen feestje gemaakt van de zomer). Baal, baal. Maar hij ziet er wel erg mooi uit. Je hebt twee mooie sierrandjes gemaakt en ik vind het nog aardig strak hoor. En je hebt vast weer iets geleerd voor de volgende keer! 
zou ik dan,heeeeeel alsjeblieft,ook een how-to van je mogen krijgen??

Thanks voor de how-to!
prachtige taart hoor ik zie er niks van

Wat een prachtige taart.
Zou je mij ook de howto willen mailen?
Ik wil ook wel zoiets moois kunnen maken.
Wat een mooie taart. Je er niet aan dat hij niet wou lukken.
Zou je mij ook de howto willen mailen?
Echt een mooie taart, en zeker hele mooie rozen.
Ik zou de howto ook graag van je willen hebben.
Alvast bedankt.
Dat zijn de mooiste rozen die ik ooit heb gezien! Serieus waar!
Als je mij een how to zou willen mailen, heeeeel graag!
super mooie taart, kan snappen dat het bruidspaar blij was, maar als ik je verhaal zo lees, heb je volgens mij de neiging gehad om die ***taart heel hard uit het raam te smijten...
Goed dat je hebt volgehouden, respect hoor !
En als het ff kan graag je how to, want ook je rozen: super !!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Heb lopen janken bij deze taart!!