1

Onderwerp: Kan dat met glazuur????

Ojee taart maken maar vergeten botercreme te maken, heb wel glazuur in huis, kan ik de cake daarmee insmeren en dan bekleden met marsepein???Of kan ik ook gewoon de marsepein over de cake leggen als ik de marsepein beetje vochtig maak??

2

Re: Kan dat met glazuur????

:think: zoals ik al op je zelfde vraag in een ander topic zei:  :nooo slecht plan

gewoon effe bc maken :Y  of desnoods afsmeren met jam

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

je taart insmeren met verwarmde en gezeefde jam kan wel, glazuur durf ik niet te zeggen.

4

Oh dacht dat ik die ene vraag verwijderd had..oeps!!
Nou dan moet ik maar even kijken hoe ik dat ga doen...Ben ook niet zon fan van botercreme..deed het eerst altijd met slagroom maar dan lost je marsepein eerder op..misschien toch kijken of ik nog jam heb ergens...of gesmolten chocolade...

5 Laatst bewerkt door Carien (18-01-2012 19:02)

of ganache :Y  :9
Slagroom met chocola :Y  alleen kun je dat nu niet meer maken, dat duurt te lang (slagroom verwarmen, choc erin oplossen, nacht in de koelkast en dan heb je er wat aan; eerder lukt niet :nooo )

6

oh en berichten kun je zelf niet verwijderen :nooo

7

Ja dat had ik wel kunne weten, van de berichten..maar zag opeens dat ik ergens op reageerde..ipv een vraag stelde..nou ja maakt niet uit! :o

Ik ga het nog even goed bedenken..Jam over mijn appelcake...niet zo lekker denk ik.. :nooo Bedankt voor de tips in ieder geval!!!
Groeten

Jawel hoor abrikozenjam! Dat doe je ook op je appeltaart  ;)