Onderwerp: Na lang aarzelen...
dan toch ook een aantal van mijn taartjes hier op het forum. (Met dank aan Pooh voor het helpen met foto's plaatsen
)

Dit was mijn eerste taart met marsepein. Voor mijn lieve dochter die 6 werd (afgelopen mei). Slagroom en Banketbakkersroom als vulling.

Voor mijn stiefzoon die 16 werd afgelopen zomer. Cocoladebiscuit met aardbeienjam en aardbeienmousse.

Ook deze was voor de verjaardag van mijn stiefzoon. Gevuld met bbr en vanillecrème met hazelnootcrisp

Voor een (in oktober) jarig neefje die heel erg veel van marsepein houdt. Samen met mijn stiefdochter bedacht en gemaakt. Gevuld met bbr.

Zomaar een taartje voor onze 4 kids.

Voor de moeder van mijn stiefkinderen (en haar man) die na ruim een halfjaar verbouwen weer in hun huis konden. Gevuld met chocoladeroom, bbr en chocoladebc.

Deze taart heb ik 115 keer gemaakt voor de Voedselbank in Meppel/Westerveld. Gevuld met bbr en chocoladeroom.

Klein geboortetaartje gevuld met bbr en chocoladeroom (tussen het bakken voor de Voedselbank door gemaakt, vandaar dezelfde vulling)

Heel erg nageaapt van Debbie Brown (hoe doet ze dat toch???) Gevuld met bbr en vanillecrème met hazelnootcrisp.
Ik zet nog meer foto's bij de stapels en 3D.
Ik wil echt heel erg graag feedback van jullie. Ik ben nog geen jaar bezig, ben helemaal verslaafd (waarschijnlijk jullie ook
) en wil nog heeeeeel veel leren!
Created By Heart op Facebook

Verzin voor volgend jaar een andere