Re: ships!!! hij is scheef gezakt ....
graag een kopje zonder suiker.... en in dit geval lust ik ook koude thee met natgesopte cake!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » ships!!! hij is scheef gezakt ....
graag een kopje zonder suiker.... en in dit geval lust ik ook koude thee met natgesopte cake!
Jeetje, bijna net zo erg als die andere stapel op FB
o jee, hoe ga je dat nu oplossen???
heel mooi
Die is echt super mooi!
Waauuuww... en dan in hoofdletters!!!
echt helemaal geweldig!!! ik zie hier sowieso allemaal geweldige creaties van je voorbij komen.
wie weet wordt ik ooit, heel ooit, ook nog zo goed..
Ik snap niet dat jij nog een workshop nodig hebt, je maakt altijd zulke mooie creaties. Dit is ook weer een toppertje, met toch een herkenbare Kwebbel-twist. Super!
Supermooi !!!!
Ik snap niet dat jij nog een workshop nodig hebt, je maakt altijd zulke mooie creaties. Dit is ook weer een toppertje, met toch een herkenbare Kwebbel-twist. Super!
tuurlijk heb ik workshops nodig, anders kan ik dit soort dingen toch niet maken?
Waaaauuwwwww Hij is echt geweldig prachtig
wat is het weer een plaatje, prachtig !!
Ik vind hem super leuk. Ook leuk om een keer wat anders van je te zien en dat het ook dan een Kwebbeltje blijft.
Gaaf zeg!!
Wat een mooie creatie weer
Ik ga binnenkort ook de serviesworkshop doen, maar eer ik dit voor mekaar krijg ben ik wel een hele poos verder.
Echt prachtig weer!
WAUW WAUW WAUW !!!!
erg kunstig !!
Superrrrrrrr!!!!!!
Wat een mooie creatie weer
Ik ga binnenkort ook de serviesworkshop doen, maar eer ik dit voor mekaar krijg ben ik wel een hele poos verder.
Echt prachtig weer!
welnee joh, dit kun jij ook
Wat een mooi kustwerk!
Ik vind het een plaaaatje!
Groetjes!
What the... Hij is echt zoooo gaaf.
mag ik vragen waar je de workshop hebt gevolgd.
Supermooi!!!
bij Bianca Jenema, pienemien hier op het forum, bij haar heb ik de workshop theeservies gevolgd. supergaaf om te doen
Jeetje wat mooi... Durf mijn taartjes er bijna niet meer bij te zetten in deze rubriek....
Jahoeeeeeee!!! Wat een KUNSTwerk!!!! Heeeeeeel erg gaaf, die blunder van jou! Die katten zijn ook leuk zeg!
Dat heb jij weer goed bedacht en uitgevoerd. Ik hou wel van scheef.
bij Bianca Jenema, pienemien hier op het forum, bij haar heb ik de workshop theeservies gevolgd. supergaaf om te doen
Thanks. Dan ga ik gelijk even kijken!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » ships!!! hij is scheef gezakt ....