1

Onderwerp: welcome into the world....

Hoera, ik ben weer trotse tante geworden van een prachtige gezonde jongen, en dat is toch taart waard! vandaar deze knuffeltaart. gevuld met mokkacreme en chocolademouse.

http://i40.tinypic.com/4rf052.jpg

2

Re: welcome into the world....

oeef wat ziet die er lekker en aantrekkelijk uit!!

Kim

3

Re: welcome into the world....

Wat een gezellige, lieve knuffelbeer... Je zou hem zo willen aaien.. en meteen stiekem een stukje verdonkeremanen om op te eten :D

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

4

Re: welcome into the world....

Wow.........zit met open mond te kijken.
Hoe heb je dat voorelkaar gekregen?????
Heb je vacht gespoten of is die van fondant?
Graag een how-to of beschrijving als het mag. :Y  :o

groetjes yvon

5

Re: welcome into the world....

Wat een lieverd!

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

Re: welcome into the world....

die is gaaf zeg! :thumb:

I never met a calorie I didn't like....

7

Re: welcome into the world....

oooo, ik zou hem zo op schoot nemen! wat ziet hij er lief en zacht uit!

Je kunt alleen tijd verspillen,als je vergeet ervan te genieten

8

Re: welcome into the world....

Wauw, wat mooi en schattig en inderdaad, hij ziet er zo zacht en knuffelachtig uit, is dit gespoten ?

Groetjes, Conny

9

Re: welcome into the world....

Wat een schatje.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

10

Re: welcome into the world....

Hij is erg mooi.
Ik ben ook erg benieuwd hoe je de vacht zo hebt gemaakt?
Een how to??  :D

"Love is like cake; you never know when it's coming, but you'd better eat it when it does!"

11

Re: welcome into the world....

Geweldig!

12

Re: welcome into the world....

Hij is echt heel schattig!

groetjes Iris

"We zijn stuk voor stuk engelen met slechts 1 vleugel, en we kunnen vliegen door elkaar te omhelzen!"  Citaat L. de Crescenzo

Re: welcome into the world....

Wat een leuke reacties! bedankt voor de complimentjes! ik zal een proberen een how to neer te zetten.

ik heb twee ronde biscuis gemaakt: een grote en een kleine, op elkaar gezet en gevuld, daarna heb ik van de onderste bal twee zijkanten afgesneden en die stukken weer gehalveerd en als armen en benen gebruikt. Ik heb de beer bekleed met fondant en de armen en benen los bekleed en er tegen aan geplakt.  En dan komt het, knippen..... ik heb met de schaar voorzichtg in de fondant geknipt en zachtjes omhoog getrokken zodat je een soort van haartjes krijgt, het stelt echt niets voor, je bent er alleen wel even zoet mee! :)

ik hoop dat het een beetje duidelijk is zo. ik vond het in ieder geval erg leuk om hem te maken  :Y

14

Re: welcome into the world....

Pfoeh.... diep respect. Ik vind een boompje knippen altijd al veel werk. Pff maar zo'n hele beer. Wauw. Diep resspect....

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

15

Re: welcome into the world....

Het lijkt als echt. Bravo!!!

Smile, tomorrow will be worse- Murphy's Laws