1

Onderwerp: vulling bruidstaart frambozenmouse maar de bruid mist iets???

hallo
Wie kan mij helpen?? Moet een bruidstaart maken en op verzoek willen ze er frambozenmouse in, nu heb ik een proeftaart gemaakt en ze vond hem heerlijk alleen miste ze iets....
Iets van creme ofzo, dus mijn vraag wat kan ik er bij tussen doen zodat ze het meer een bruidstaart vind (mag zoet zijn)
Wat gaat er meestal als vulling in een bruidstaart.
alvast bedankt!

2

Re: vulling bruidstaart frambozenmouse maar de bruid mist iets???

Ganache van witte chocolade?

What doesn't kill you, makes you stronger

3

dat klinkt goed! en dan 2 lagen mouse en 1 laag ganache ertussen?

4

Ik maak meestal 2 lagen in mijn taarten, 3 kan natuurlijk ook! Zou het eens uitproberen om te proeven welke verhouding het lekkerst is

What doesn't kill you, makes you stronger

stukjes witte chocolade of een laagje krokante chocolade?

Life is what you bake it.

6

Een laag champagnecréme is ook heerlijk.(gemaakt van patidess/Cava of Procesco)En verse of diepvries framboosjes erin verwerken. :9

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

7

Je kan bij de Sligro diverse soorten vruchtenpuree in de diepvries.
Die zijn erg lekker. Wij maken daar de botercrème mix van funcakes mee aan ipv water. Ze hebben ook frambozen waardoor je dus frambozencreme kunt maken.
Echt een aanrader!

Liefde is gratis, raar dat sommigen er dan nog zo zuinig mee zijn. ;-)
Liefs,   Ricky

8

Amarie schreef:

Een laag champagnecréme is ook heerlijk.(gemaakt van patidess/Cava of Procesco)En verse of diepvries framboosjes erin verwerken. :9

hoi!
en dan het recept volgen van de recepten hiernaast en ipv champagne dan patidess naar smaak toevoegen?, de bruid is nl zwanger!

9

bedankt voor de tips allemaal!

10

ilona2608 schreef:
Amarie schreef:

hoi!
en dan het recept volgen van de recepten hiernaast en ipv champagne dan patidess naar smaak toevoegen?, de bruid is nl zwanger!

Ik maak 'm niet zoals hij bij de recepten beschreven staat,maar met de botercréme-mix.Voor de patidess maak je 1st de botercréme zoals 't hoort en daarna doe je de patidess erbij.Ik vind deze erg lekker! :Y
Als je 'm met de Cava of Procesco maakt,dan maak je de mix aan met de drank i.p.v. het water.De alcohol vervliegt(grotendeels),de smaak blijft 'tzelfde.
Je kan de drank ook even 5 minuten laten doorkoken,zodat de alcohol er meteen uit is.Dit heb ik vorige week met de Cava gedaan,vond ik zelf niet zo lekker.Heb 'm toen gewoon aangemaakt met Cava.Maar smaken verschillen,misschien vindt het bruidspaar dat wel lekker. ;)

Succes!

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

11

Amarie schreef:
ilona2608 schreef:
Amarie schreef:

hoi!

Ik maak 'm niet zoals hij bij de recepten beschreven staat,maar met de botercréme-mix.Voor de patidess maak je 1st de botercréme zoals 't hoort en daarna doe je de patidess erbij.Ik vind deze erg lekker! :Y
Als je 'm met de Cava of Procesco maakt,dan maak je de mix aan met de drank i.p.v. het water.De alcohol vervliegt(grotendeels),de smaak blijft 'tzelfde.
Je kan de drank ook even 5 minuten laten doorkoken,zodat de alcohol er meteen uit is.Dit heb ik vorige week met de Cava gedaan,vond ik zelf niet zo lekker.Heb 'm toen gewoon aangemaakt met Cava.Maar smaken verschillen,misschien vindt het bruidspaar dat wel lekker. ;)

Succes!

bedankt!