26

Re: Met deze durf ik wel!

Hardstikke mooi, Toppie hoor!

Lieve groetjes van Sabrina

27

Je kunt gerust trots zijn, ik doe het je (nog) niet na!

28

Gefeliciteerd nog en je taart is top hoor,leker posten!!!

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

29

:D  :D  :D
Nogmaals bedankt voor de felicitaties en al de toffe reacties.
en jullie hebben me overtuigd ik zal blijven posten.  :Y

30

heel mooi hoor. Superstrak die rand.

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

31

:thumb: Wat een mooie taart! Goed strak, gaaf boetseersel.

Fijn dat je vaker gaat posten, want ik ben benieuwd naar je volgende taart.

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

Pfff, daar wordt ik jaloers op. Ben benieuwd hoe je taarten er uit zien die je niet durfde te showen  ;)
Prachtig gemaakt

33

Hij is echt heel erg mooi!

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!

34

Wat een prachtige en vooral ook enorm strakke taart!

Groetjes, Renata

35

Ik lig hier van mijn stoel!! Niet zo goed zegt ze dan!! Meid, wat een PRACHTIGE superstrakke taart, en wat een SUPER geboetseerd voetballertje! Die ogen! Die neus! Wat een details! En nou nooit meer zeggen dat je niet durft te posten, want wij willen meer van je zien, meer meer meer!  :Y  :thumb:

36

Natuurlijk durf je met deze! En waarschijnlijk had je al veel eerder trots genoeg mogen zijn hoor, want deze ziet er echt goed uit.

Mijn website: Presentaart

37

onwijs knap geboetseerd, waarmee doe je dat?
en hoe heb je in hemelsnaam die rand in zo'n mooie strakke vouw gekregen? Misschien is dta een van de redenen dat ik 3d taarten prefereer: dan hoeft dat niet ;)

38

essiej schreef:

onwijs knap geboetseerd, waarmee doe je dat?

Ik ben niet zeker of ik jouw vraag begreep maar ik heb het popje gemaakt volgens de uitleg van madame gâteau, http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=173557 en ik heb fondant van Callebaut gebruikt, gewoon gemaakt en laten drogen. Alleen in de voetbal heb ik tylose gemeengd.

essiej schreef:

en hoe heb je in hemelsnaam die rand in zo'n mooie strakke vouw gekregen? Misschien is dta een van de redenen dat ik 3d taarten prefereer: dan hoeft dat niet ;)

Eerlijk, alleen de bovenste laag is bekleed met een stuk fondant en die heb ik met twee smoothers de rand "scherp" gemaakt (geleerd van Inspired by Michelle, youtube.com/watch?v=imfDvvSZn5I&feature=relmfu).
Om de onderste taart te bekleden heb ik eerst een cirkel van 25cm uitgesneden en de zijkanten stripjes naast elkaar geplakt.
ik hoop dat je me kan begrepen, anders, vraag maar!  :Y

Aan alle dames, vriendelijk bedankt voor de vele reacties!  had niet zo veel verwacht! :D

39

hij is super! ook mooi strak! :thumb:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

Waaat? niet durven en dan zoo'n strakke taart...!!! Hij is super!