Onderwerp: mijn bakepops
tja dan toch maar geprobeerd
vond het fijn werken
met stroopwafelcake van forum

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » mijn bakepops
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
tja dan toch maar geprobeerd
vond het fijn werken
met stroopwafelcake van forum

wauw die zijn schitterend !
Zo die vind ik mooi. Bijna zonde om op te eten.
Mooi gemaakt zeg.
mooi!
zijn dit bakepops of cakepops? ik zag namelijk iets bij tommy teleshopping dat bakepops heet, en is een bakplaat voor in de oven.
heb ondertussen het antwoord al gevonden
in de rubriek waar ik nooit kijk
maar het blik bevalt dus wel?
heb je het apparaat ook al eens uitgeprobeerd?
Nee ik heb het apparaat niet er schijnt een behoorlijk verschil in maat te zijn, deze zijn 5 cm doorsnee en die van het apparaat 3,5 cm
Ik vind zelf een plaat wat prettiger werken, je kunt rustig vullen en hoeft niet te draaien of zo, wel neemt het iets meer tijd
De helft van 1 cakebeslag is voldoende voor 1 plaat
Maar als ik zo lees van die gebreken van het apparaat zou ik nog wachten tot de kinderziektes eruit zijn!
Vind de kleinere cakepops echter wel fijner denk ik, ook om mee te werken lijkt het mij makkelijker
Niet onbelangrijk de plaat neemt niet zoveel plaats in in mijn toch al overvolle kasten 
Niet onbelangrijk de plaat neemt niet zoveel plaats in in mijn toch al overvolle kasten
dat is precies mijn reden... maar ja, het is natuurlijk eigenlijk wel iets wat ik helemaal niet nodig heb 
Ohooo... hoe maak je die mooie slingers van chocolade erop? Prachtig gedaan zeg. Wat een chique kleuren.
Tieneke
coconuts schreef:Niet onbelangrijk de plaat neemt niet zoveel plaats in in mijn toch al overvolle kasten
dat is precies mijn reden... maar ja, het is natuurlijk eigenlijk wel iets wat ik helemaal niet nodig heb
die kast zit vol met kook en bakspul die ik [niet] kan missen
@ tante tien
dank je wel voor de complimenten
de chocolade is met een cornetje gedaan
en cornetje is een spuit/frietzakje gemaakt van bakpapier
waar je een kleine hoeveelheid chocolade in kunt doen en waar je het puntje afknipt ipv een spuitmondje te gebruiken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » mijn bakepops