Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » flink wat achterstallige taarten(en paar nieuwe sinds tia)
Pagina's 1
Een hele leuke parade
. Ik moest even goed kijken bij de pinguïns, want het leek net of ze geen snavel hadden, maar ze zijn zwart zag ik later
Ik vind je smurfin-taart en de vlinders geweldig!
Mooie taarten! Ik vind vooral de vlindertaart mooi onderlangs "afgewerkt"; weer eens wat anders dan met een sierrandje!
Mooi gedaan ...!!! Gaat 't verder weer goed met je...???
Mooi gedaan!
wat een leuke taarten,maar ben helemaal weg van je smurfin taart en de vlinders 
vond het vlindertaartje ook heel leuk om te doen, heb onderrand bewust 'los'gelaten, zodat het zwierige van de vlinders benadrukt wordt.
het gaat op zich wel weer, alleen geconcentreerd kijken(zoals met al die puzzeltaarten
) kost nog wat inspanning,maar gelukkig hangt mijn mondhoekje niet meer en wil mijn arm ook weer gewoon het preciziewerk doen...
maar hoop dat dit een eenmalige actie van mijn lijf was 
dood eng inderdaad zo'n tia (zelf er1 gehad in juli 2010 1 maand na de geboorte van mn dochter)
toch zie je er niks van bij je taarten ie zijn gewoon mooi 
Wat een prachtige taarten! Ik vindt je vlindertaart hartstikke leuk en je Dora vind ik erg knap gepuzzeld!
heftig hoor, maar ik ben blij, dat het nu weer goed met je gaat.
Aan je taarten is het niet te zien, ze zijn prachtig!
Vind ze allemaal super maar de eerste en de vlinders springen er wel uit hoor 
mooie parade, vind je vlinders erg mooi en fleurig,
Super mooie parade, vooral de smurfin! Mijn complimenten zeker gezien je situatie, hopen dat je er niets (ernstig) aan over houdt!
Super mooie parade, vooral de smurfin! Mijn complimenten zeker gezien je situatie, hopen dat je er niets (ernstig) aan over houdt!
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » flink wat achterstallige taarten(en paar nieuwe sinds tia)