26

Re: Beetje van mijzelf en een beetje van Martha Stewart

Dames, ik ga er helemaal van  :o  :o  :o

Maar let wel, op de foto ziet ie er echt mooier uit dan dat ie in werkelijkheid is... De kanten randjes waren nl. niet allemaal even strak gesneden, maar ja, daarom ook veel oefenen met de Cricut Cake.

Al die snijlijnen in de mat maken het uitrollen op de mat wel moeilijker, dat doe ik dus niet op de Cricut mat zelf, maar op een andere mat en breng de lap dan over op de Cricut mat.

En tevens heb ik de laatste tijd last van "uitgelubberde" marsepein, onderaan de taart.
Ik rol de marsepein uit en breng het aan over de taart. Maar op de een of andere manier krijg ik onderaan de taart steeds "scheurtjes" en soort "uitgetrokken" marsepein. Ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen  :/
Wellicht werk ik de plooien niet snel genoeg weg en lubberd het daarom uit?
Geen idee, maar hiervoor waren de kanten randjes wel weer ideaal  :D

27

Gewoon prachtig!

Dat je dit met de cricut is gelukt, vind ik echt geweldig! Helemaal mooi :)

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

28

wat een schattig taartje!!! echt heel lief en mooi hoor!!

29

ik vind 'm ontzettend mooi, maar euh.... :o  wat is cricut

Wat je met liefde maakt, mag je absoluut met gepaste trots showen....  ;-)

30

Hij is erg mooi hoor!! Vooral je 'print' bovenop  :Y  Je kan mooie dingen maken met de cricut nietwaar....

Bij mij staan er ook veel afdrukken in het matje, maar als die er niet in zouden komen zou het mesje ook niet helemaal door je fondant gaan. Dus je hebt mazzel met je matjes ;) Ik heb er ook 3 en als ik veel dingen tegelijk maak, rol ik eerst alle matjes vol en ga daarna met het eerste matje aan de slag, zo kan de rest een beetje uitharden ;)

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

31

jo-oosie schreef:

ik vind 'm ontzettend mooi, maar euh.... :o  wat is cricut

Een cricut is een snijmachine, in dit geval de cricut cake, speciaal voor fondant, marsepein, eigenlijk alles wat plat en eetbaar is  :)

32

marlies schreef:

Bij mij staan er ook veel afdrukken in het matje, maar als die er niet in zouden komen zou het mesje ook niet helemaal door je fondant gaan. Dus je hebt mazzel met je matjes ;) Ik heb er ook 3 en als ik veel dingen tegelijk maak, rol ik eerst alle matjes vol en ga daarna met het eerste matje aan de slag, zo kan de rest een beetje uitharden ;)

Ja, dat is zo.
Ik gebruik ook telkens 2 matjes. Een in de vriezer en werken met de 2e en dan weer wisselen. Werkt prima!
Al is het hele cricut gebeuren wel een arbeidsintensief werkje... maar het resultaat is ieder keer wel weer om blij van te worden.

33

Super, ik vind vooral de vlindertjes en de print bovenop mooi. Super! :thumb:  :thumb:

Never a failure, always a lesson!

34

Heel mooi! Leuk ontwerp en mooi gemaakt!

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

35

Gaaf zeg!

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!

36

Wat een mooi taartje! Ook de kleurcombinatie is erg mooi.
Ik heb sinds het weekend ook een cricut cake. Ben ook al lekker aan het oefenen geweest. Je kunt er super mooie dingen mee maken.
Maar mijn complimenten voor je taartje!

37

Wat een mooi taartje en vind de kleuren ook zo mooi :thumb:

38

Best een leuk taartje zegt ze dan... Ik vind hem helemaal geweldig!! :thumb:

Groetjes, Renata

39

ik vind het een heel mooi taartje :thumb:

je mag altijd een kijkje nemen op mijn blog:
http://mamasstekkie.blogspot.com/

40

vraagje: klopt het dat ik zie dat de kantlijn met die gaatjes erin doorloopt? Ik krijg ze alleen maar in de lengte die het boekje aangeeft. Ik krijg het bij de instelling wel voor elkaar om ze hoger te krijgen, maar 1 voor de hele taart rond lukt mij niet. zie ik een knopje over het hoofd??

HELP...

41

TaartjEsther schreef:

vraagje: klopt het dat ik zie dat de kantlijn met die gaatjes erin doorloopt? Ik krijg ze alleen maar in de lengte die het boekje aangeeft. Ik krijg het bij de instelling wel voor elkaar om ze hoger te krijgen, maar 1 voor de hele taart rond lukt mij niet. zie ik een knopje over het hoofd??

HELP...

Hoi Esther,

Nee hoor, ik heb ook een overgang, maar omdat het een taartje van doorsnee 15 cm is, had ik slechts 2 randjes nodig. De "naad" is alleen niet zichtbaar op de foto.
Ik heb de rand wel in de lengte van de mat gesneden, maar de maat weet ik niet meer  :o

42

Best Leuk zeg je??

Wauw ontzettend mooie taart zonde om aan te snijden  ;)

Groetjes Diana