Onderwerp: mijn 1e keer zoenen!
niet echt origineel maar voor mij de 1e keer en wel heel leuk om te maken...

groetjes Annalies
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » mijn 1e keer zoenen!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
niet echt origineel maar voor mij de 1e keer en wel heel leuk om te maken...

groetjes Annalies
Geinig toch?
En hoezo niet orgineel?
Ze zijn toch van jou hand?
Dus nooit hetzelfde als dat van een ander!
Ik vind ze geinig hoor!
Groetjes Knollie
De zoenen zijn misschien al vaker gemaakt, maar iedereen moet zijn idee ergens vandaan halen. Ik vind die van jou ook erg leuk.
Heb ze nu ook als idee opgeslagen om mijn kids straks in april te laten trakteren!
En verder wil ik even mijn complimenten geven over de ontzettend mooie en leuke foto's!!!!!!
Ik vind ze geweldig!
Vooral de uilen.... Die ga ik als inspiratie gebruiken als je het niet erg vind?
Groetjes
Ik vind ze geweldig!
Vooral de uilen.... Die ga ik als inspiratie gebruiken als je het niet erg vind?Groetjes
Bedankt allemaal! Ik heb mijn ideeën ook van iemand anders geinspipikt... dus ga gerust je gang!
groetjes Annalies
De zoenen zijn misschien al vaker gemaakt, maar iedereen moet zijn idee ergens vandaan halen. Ik vind die van jou ook erg leuk.
Heb ze nu ook als idee opgeslagen om mijn kids straks in april te laten trakteren!
En verder wil ik even mijn complimenten geven over de ontzettend mooie en leuke foto's!!!!!!
Dank je!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » mijn 1e keer zoenen!