Re: Paris..... Oh la la !
Prachtig!!!!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Paris..... Oh la la !
Prachtig!!!!!!!
echt fantastisch!!!!

Geweldig! 
Mooi!!!
Nou, hij paste niet helemaal in de 3d box (beetje te hoog) en je ziet nu goed dat ie niet helemaal strak is, hehehe, maar nog even een 3d foto van de panorama foto.

1 woord: PRACHTIG!!!! 
Je moeder is zeker heel erg trots op je!!!!
Je moeder is zeker heel erg trots op je!!!!
haha, misschien wel
.
Mijn vader ook, die was altijd bakker!
Fantastisch
Alles is geweldig die toren, de print en wat heb je dat mooi gedaan met die draaiende foto, zo is mooi die print eromheen te zien Gaaf vind ik dat
En nu maar heeeeeeel voorzichtig vervoeren dan 
Mooie en originele taar!
Oh die is mooi, en die foto is geweldig
Inderdaad, het enige kritiekpunt is dat de belichting het hoge niveau van de taart nog niet haalt.
Cool, zeg, om dit te bedenken. Ben natuurlijk wel heel benieuwd hoe je de eiffeltoren gemaakt hebt! 
heel mooi geheel!
die foto maakt het helemaal af. begrijp ik het goed dat je die zelf gemaakt hebt? die zou ik best in mijn mailbox willen hebben
ik kom niet dagelijks in Parijs helaas....
@mieperdemiep... er staat een how to, in het beginberichtje staat de link
Ja, sorry
, na dit berichtje gepost te hebben, ging ik nog even naar de foto kijken.(moest wéér even kijken
) en zag toen dat er gewoon al een link bij stond. Niet goed gelezen, dus.
Haha, dat krijg je als het plaatje té mooi is om naar te kijken.. (praatte zij zichzelf goed
)
@taartenprinsesje: m'n werk heeft op dit moment een prijsvraag lopen met als hoofdprijs reis naar Parijs, maar mag de link hier niet neerzetten natuurlijk, heheh
Ik kan je de foto wel even mailen. Heb hem bewerkt op een Word Document zodat hij te printen was op Frosty, kan beide versies wel even sturen. Wordt morgen dan, want ben nu op het werk en hij staat op pc thuis. Ik ga direct na het werk richting mams voor haar verjaardag, daar eten enzo.
@mieperdemiep In eerste berichtje staat inderdaad de link naar het losse Eiffeltoren topic. Daarin ook weer verwijzing naar originele tutorial van de sugarduchess. (heb toren niet helemaal zelf bedacht hoor, gemaakt via die tutorial).
Wauwie zeg!
supergaaf zo!
Ik val steil achterover, dat filmpje erbij!geweeeeldig!
Erg leuk, die toren alleen is al super, mooi projectje!
super super mooi
Super gaaf, zo mooi gemaakt, en die eiffeltoren, wauw!
Heel mooi, je eiffeltoren op zich was al knap gemaakt, nu in het geheel is het een plaatje!
Echt super!!! Prachtig geworden! Je moeder is er vast blij mee!
Super mooi.
hij is mooi geworden!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Paris..... Oh la la !