1

Onderwerp: waren niet echt mijn taartendagen :(

helaas heb ik hier een enorme blunder gemaakt!! maar was gelukkig voor familie en die zagen het trouwens pas toen ze de foto terug keken haha
http://i39.tinypic.com/2r475u0.jpg

en nog 1 ..
http://i42.tinypic.com/2nb7woz.jpg

woezel en pip die ik heb gemaakt toen ik enorm de griep had!! pff valt dan niet mee hoor  :(  gelukkig hoefde het niet met toeters en bellen omdat ze die al had , maar was bang dat ze tekort kwam dus vroeg of ik een klein taartje kon maken niet helemaal naar mijn zin, maar ze was er heeel blij mee!
http://i41.tinypic.com/2j2aqsj.jpg

dankjewel voor het kijken!!

groetjes angelique

2

Re: waren niet echt mijn taartendagen :(

Ik zag 'm meteen  ;)
Maar leuke taarten hoor!

hahahaha , nou moet ik zeggen toen de taart uit de doos kwam taart zo opgegeten was , ach jah volgende keer dubbel dubbel dubbel opletten!

iedergeval thanx  :)

4

Joh, als dit een foutje is valt het nog mee. En de volgende taarten worden inderdaad dubbel gecheckt!

5

ik zie de fout niet. :o
verhuist mag zowel met d als t geschreven worden en iets anders  wat de fout zou kunnen zijn kan ik me echt niet bedenken

Mooie leuke taartjes

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

o echt??? dat wist ik dus serieus niet  :o  dus eigenlijk geen fout?! jij maakt mijn dag weer helemaal goed  :D ga dit ook gelijk even vertellen tegen mij zus die zit er al een tijd over te zeuren grrrr haha

groetjess  :)

7 Laatst bewerkt door xhafal (16-01-2012 17:32)

het is geen fout, ik ben gaan checken met een spellingchecker om zeker te zijn, maar je kan gerust tegen je zus zeggen dat ze je niet meer moet plagen. :lol:

(kijk naar mijn onderschrift aub)

dat ga ik zeker doen hahah,

en ik heb ook even gestemd  :D  succes!! wat een verhaal zeg  :(  hoop dat alles heel snel is opgelost!!

groetjes!

9

bedankt. :thumb:

10

Ik vind je taartjes reuzeleuk! :thumb:

( Ben wel bang dat het toch echt een foutje is; VerhuisT kan alleen in de zin van : Hij verhuist. In de zin van hoe het op de taart bedoeld is komt het  eigenlijk van " Jullie zijn verhuisD en dan moet het toch echt met een D ;) )

Maar dat doet aan het taartje EN aan het plezier natuurlijk niks af!  :D

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

11

Ah, Adrienne is mij al voor geweest met de uitleg.
  ;)

Leuke taartjes.

12

Leuke taarten! Mag ik vragen hoe je dat hebt gedaan met het blauw en groen boven elkaar?

13

Leuke taarten hoor ondanks foutje..... :D

en daar ging mijn goeie dag whahah...maarjah , taart is al langggg op  :lol:  volgende keer gewoon beter opletten dan maar  ;)
iedergeval bedankt allemaal  :thumb: 

@mama-kelly ik heb eerst een lap groen uitgerold en daarna blauw dan dat  stuk onder het groen gelegd gelegen geligtd  ;) haha en nog een paar keer eroverheen met de roller en daarna op de taart gesmeten haha en tadaaa  :) was trouwens ook de aller aller eerste keer dat ik het uitprobeerde en moet zeggen ..ging super makkelijk  :)

succes!  :thumb:

15

angelique1980 schreef:

en daar ging mijn goeie dag whahah...maarjah , taart is al langggg op  :lol:  volgende keer gewoon beter opletten dan maar  ;)
iedergeval bedankt allemaal  :thumb: 

@mama-kelly ik heb eerst een lap groen uitgerold en daarna blauw dan dat  stuk onder het groen gelegd gelegen geligtd  ;) haha en nog een paar keer eroverheen met de roller en daarna op de taart gesmeten haha en tadaaa  :) was trouwens ook de aller aller eerste keer dat ik het uitprobeerde en moet zeggen ..ging super makkelijk  :)

succes!  :thumb:

Haha ik moest het even een paar keer lezen voordat ik dat gelegd gelegen geligtd snapte haha maar bedankt! Een vriend van mij heeft ook per 1 feb een nieuwe woning en ik had al zoiets in gedachten dus misschien dat ik deze dan als voorbeeld gebruik.. als dat mag  :o Is dan ook pas me 4e taart die ik ga maken dus hij is niet zo heel moeilijk hihi

16

1e is goed. ;-)

Ik heb dit ook wel eens gedaan en dan bv. 2 halve bolletjes naast ofwel goed tegen) elkaar gelegd en tezamen uitgerold. Je hebt dan geen hoogte verschil die je dan later weer weg moet rollen.
Je kunt dan ook in de grootte van de bollen variëren.
Meer gras, minder lucht of wat dan ook.

17

heleena schreef:

1e is goed. ;-)

Ik heb dit ook wel eens gedaan en dan bv. 2 halve bolletjes naast ofwel goed tegen) elkaar gelegd en tezamen uitgerold. Je hebt dan geen hoogte verschil die je dan later weer weg moet rollen.
Je kunt dan ook in de grootte van de bollen variëren.
Meer gras, minder lucht of wat dan ook.

Dat is ook nog een goeie tip.. Bedankt!  :thumb:

tuurlijk mag hij als voorbeeld gebruikt worden zal het dan wel goed schrijven als ik jou was  :lol: mijn zoontje word 1 febr 2 jaar :d dus dat is mijn nieuwe project  :)  zit er al een jaar lang naar uit te kijken haha

met die halve bolletjes is ook wel een idee! had hier ook bijna geen hoogte verschil en het had wel wat eigenlijk, afijn leerpuntje voor de volgende keer haha nog 1 !!

groetjes

19

angelique1980 schreef:

tuurlijk mag hij als voorbeeld gebruikt worden zal het dan wel goed schrijven als ik jou was  :lol: mijn zoontje word 1 febr 2 jaar :d dus dat is mijn nieuwe project  :)  zit er al een jaar lang naar uit te kijken haha

met die halve bolletjes is ook wel een idee! had hier ook bijna geen hoogte verschil en het had wel wat eigenlijk, afijn leerpuntje voor de volgende keer haha nog 1 !!

groetjes

Hahaha ja ik zal er op letten dat ik het dan wel goed schrijf  ;) Bedankt dat ik je taart als voorbeeld mag gebruiken