Re: [Tip] Goedkope bakpannen
Dank je wel!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » [Tip] Goedkope bakpannen
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dank je wel!
Kun al die pannen zomaar in de oven?? Of moet je nog wel op het soort materiaal letten?
Leuk idee maar kan deze ook in de oven dan ?
Leuk idee maar kan deze ook in de oven dan ?
zolang het aluminium is (en dat zijn ze meestal wel) kan het in de oven.
Als de pannen op een gasbrander kunnen, dan moeten ze zeker toch ook in de oven kunnen???????
(ik heb zelf een campingset van Tefal met van die anti-aanbak laagjes.... Maar bij mijn ouders op zolder... hmmm binnenkort even struinen!)
Goeie tip! Thanx dames
ik heb er 1 gekocht bij de 2de hands zaak vandaag zit wel zo'n knikje in de onderkant maar die vul ik wel met ganache als de biscuit er eenmaal uit is XD
ik heb er 1 gekocht bij de 2de hands zaak vandaag zit wel zo'n knikje in de onderkant maar die vul ik wel met ganache als de biscuit er eenmaal uit is XD
dat heeft de grootste van mij ook, maar dat is heul makkelijk weg te werken idd
@pietenatielier en uiteraard ook de rest..
mn vent kwam gisternacht thuis met een campingsetje van tefal (van iemand op zn werk gekregen)
volgends mij is dat inderdaad antiaanbak.. kan het dan wel in de oven?
is overigens een mooi setje
Die van mij hebben geen randje, zijn helemaal glad op de bodem. Ik heb er geen antibaklaagje inzitten maar dat geeft niet. Bak toch altijd met bakpapier op de bodem en tegen de zijkanten. Oven geeft inderdaad geen problemen.
@pietenatielier en uiteraard ook de rest..
mn vent kwam gisternacht thuis met een campingsetje van tefal (van iemand op zn werk gekregen)volgends mij is dat inderdaad antiaanbak.. kan het dan wel in de oven?
is overigens een mooi setje
Zou volgens mij wel moeten kunnen. De kleinste proberen... dan weet je het. Een mislukt taartje is een stuk goedkoper dan allemaal nieuwe pannen.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » [Tip] Goedkope bakpannen