1

Onderwerp: Minnie Mouse

Oke, een taart met een verhaal....

Voor de jongste dochter van m'n beste vriendin zou ik een Minnie Mouse taart maken. Wekenlang het forum afgestruind voor inspiratie, en na toestemming van Isabel aan de slag gegaan met een ontwerp van haar (waarvoor DANK!!!!).
O ja, en uiteraard in zo ongeveer de drukste week van het jaar...

Iedereen was erg enthousiast over de taart, maar tegen de tijd dat hij klaar was had ik het echt serieus gehad met die taart! Gedoe om de oren rechtop te laten staan, een strik die niet goed wilde drogen en uiteindelijk bij het "optuigen" van de taart nog brak ook!  :grr:  :mad:
Voor de foto gelukkig kunnen camoufleren, maar goed, ik had er vreselijk de pest over in! De ontvangers waren er gelukkig wel heel blij mee  ;)

Dus heb ik bijna een maand lang geweigerd de taart in m'n album te plaatsen en 'm te posten...  :think:  Maar goed, bij deze alsnog.... :/  :rolleyes:

O ja, op verzoek gevuld met BBR en aardbeienconfiture.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8D3X6LHV-D.jpg

2

Re: Minnie Mouse

Hij is na al je moeite wel superleuk geworden hoor!

3

:thumb:

wat een stress kun je krijgen van taarten hè :s ? en wat blijft het daarna weer leuk om te doen :Y
oké, na effe tot rust te zijn gekomen ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

4

Oei...dus eigenlijk had je deze prachttaart niet willen showen.... Gelukkig heb je het wel gedaan want hij ziet er top uit hoor! Zelf zie je van alles maar op de foto zie je het geheel en dat heb je echt heel mooi gemaakt! :Y

Groetjes van Marjon

5

Ik was al een poosje aan het uitkijken naar het resultaat!
Mooi geworden, hoor!!

6

Geweldig!!

7

Gelukkig vinden jullie m wel mooi.. Grappig hoe je het zelf helemaal gehad kan hebben met een taart en iemand anders dat niet ziet ;-)  :P

Isabel schreef:

Ik was al een poosje aan het uitkijken naar het resultaat!
Mooi geworden, hoor!!

Dank je! Ik had nog een foto willen sturen, maar ben dat in alle drukte helemaal vergeten.

8

Hij is harstikke leuk :Y

9

Superleuke stapel! :Y