Onderwerp: Zoals het geboortekaartje

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Zoals het geboortekaartje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

wat leuk
vind combinatie met dat groen erg mooi
Erg gaaf!! Heb je dit met de hand geschilderd?
Mag ik vragen waarmee je schilderd en hoe je t plaatje er zo mooi op krijgt of teken je m helemaal uit de losse hand?
Maar ik vind m super mooi en lief in ieder geval!
Erg leuk!
Wat een superleuk taartje. En dan ok die zebra! Echt goed gelukt
Hoe heb je die zo mooi in verhouding gekregen?
wat MOOI!!!!!!
Erg gaaf!! Heb je dit met de hand geschilderd?
![]()
Mag ik vragen waarmee je schilderd en hoe je t plaatje er zo mooi op krijgt of teken je m helemaal uit de losse hand?
Maar ik vind m super mooi en lief in ieder geval!
Euuhh.. ik moet eerlijk bekennen dat de zebra gewoon een printje is. Ik ben niet van het schilderen. Zou wel willen dat ik dat zo mooi kon.
Prachtig!!!

Wat een schatje! 
gaafff
ing schreef:Erg gaaf!! Heb je dit met de hand geschilderd?
![]()
Maar ik vind m super mooi en lief in ieder geval!Euuhh.. ik moet eerlijk bekennen dat de zebra gewoon een printje is. Ik ben niet van het schilderen. Zou wel willen dat ik dat zo mooi kon.
hoe maak je zn printje? 
Anne81 schreef:ing schreef:Erg gaaf!! Heb je dit met de hand geschilderd?
![]()
Maar ik vind m super mooi en lief in ieder geval!Euuhh.. ik moet eerlijk bekennen dat de zebra gewoon een printje is. Ik ben niet van het schilderen. Zou wel willen dat ik dat zo mooi kon.
hoe maak je zn printje?
Met een foodprinter. Ik heb die helaas geen, maar als je hier in het forum vraagt wie het voor je wil doen, dan krijg je zo antwoord. Ideaal!
Heel mooi gemaakt
Echt super.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Zoals het geboortekaartje