1

Onderwerp: geld printen

Ik wilde een piraten taart gaan maken maar nu ben ik opzoek geld (ik denk allemaal wel :lol:  ) om in het schatkistje te leggen.
ik heb zelf een printer maar ik kom hier wel vaker duidelijke plaatjes tegen en kan zelf eigenlijk niet echt iets vinden.

groetjes Ina

Het leven is een feestje maar je moet wel  zelf de slinger ophangen!!!!!!!!!!
Opbouwende kritiek is altijd welkom

2

Re: geld printen

zoek je briefgeld? Want als je met google afbeeldingen 5 euro biljet of 10 euro biljet, etc. intoetst krijg je genoeg voorbeelden...

3

Volgens mij is dat valsmunterij en mag dat helemaal niet hahahaa   :D

Groetjes Eline

je kunt ook speelgeld halen of chocolademunten

5 Laatst bewerkt door Lenney (15-01-2012 16:43)

whahaha, dat wil ik ook wel, mijn eigen geld printen  O-)
Laat je even weten als je een-niet-van-echt-te-onderscheiden-exemplaar gevonden hebt?  ;)

6

ALs het gelukt is laat ik het weten  :Y  :D  Ik zat in de Mjam te snuffelen zen zag geld in het kistje leggen dus dacht eigenlijk dat er wel ergens een sheet te vinden was. ik zal even verder  gaan zoeken via Google misschien inderdaad Djehr voorstelde. Ik moet toch nog opzoek naar een Sesamstraat plaatje (die hier vaker word gebruikt als puzzelplaat)

Het leven is een feestje maar je moet wel  zelf de slinger ophangen!!!!!!!!!!
Opbouwende kritiek is altijd welkom

7 Laatst bewerkt door smarianne (16-01-2012 13:47)

bij sligro heb ik een keer een groot pak ouwel geld gekocht. Heb er vast nog veel van liggen maar denk wel dat het wat over de datum is.............. k weet niet hoever dat uitmaakt bij ouwel........
wil je best wat opsturen

*edit*
http://www.mijnalbum.nl/Foto-TCQXZFID.jpg