26

Re: Ik heb besloten dat dit mijn laatste is...

nele schreef:

Zonde want ze zijn wel mooi! Maar ja als je er geen plezier in hebt heb je groot gelijk hoor!  :Y

Hij is inderdaad errrruggg mooi  :Y

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

heel mooi gedaan, en begrijp je volledig. Soms moeilijk, maar wel goed om nee te zeggen

cake my day

HOi,
wat een geweldige leuke taart! En hihihi je weet wel hoe je iets teweeg moet brengen met zo'n titel!
Mag ik de taart opslaan? Hoe heb je het doel gemaakt?
Groetjes Karlijne

29

Aartjetaartje schreef:

HOi,
wat een geweldige leuke taart! En hihihi je weet wel hoe je iets teweeg moet brengen met zo'n titel!
Groetjes Karlijne

Tuurlijk mag je em opslaan!!! :Y

Het doel heb ik gemaakt van fondant met tylose. Met de sugargun sliertjes maken en er een net van maken. De 'contactpunten" lijmen met wat water. Een dikkere sliert eromheen voor de stevigheid. De zijkanten gemaakt van een dikkere sliert (in een driehoek leggen) en alles goed laten drogen.(zeker een nacht) De drie delen vastplakken met icing.

30

Aartjetaartje schreef:

HOi,
Groetjes Karlijne

Het doel heb ik gemaakt van fondant met tylose. Met de sugargun sliertjes maken en er een net van maken. De 'contactpunten" lijmen met wat water. Een dikkere sliert eromheen voor de stevigheid. De zijkanten gemaakt van een dikkere sliert (in een driehoek leggen) en alles goed laten drogen.(zeker een nacht) De drie delen vastplakken met icing.

Nou dat is jammer, Danny wilde net een 5 hoog voetbal taart bestellen. Pech , dan moet het maar een kwark taart worden. Dit is trouwens best een leuk taartje toch???

32

ik vind hem geweldig en helemaal niet standaard, maar je moet het idd vooral zelf leuk vinden om m te maken. en dat je voetbal niet leuk vindt snap ik dan weer wel  ;)

Er is altijd wel een reden voor taart!

33

heidienangela schreef:

Nou dat is jammer, Danny wilde net een 5 hoog voetbal taart bestellen. Pech , dan moet het maar een kwark taart worden. Dit is trouwens best een leuk taartje toch???

:lol:  :lol:  :lol:  Nou vooruit dan maar Heidi!!! (je weet dat mijn taarten DUUR zijn he!!! :lol:  :lol: )

34

Hihi, het is wel een schatje geworden, met van die heerlijke wiebelbeentjes!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

35

Deze had ik gemist!

Hij is leuk!! En ik ben het eigenlijk wel met mijn zus eens...
Maar aan de andere kant, ik heb al drie keer een taart voor een motorfan gemaakt. Ik denk dat ik bij de volgende aanvraag ook opeens eenovervolle agenda heb  ;)

Hoe dan ook, dit is weer een superleuk taartje geworden!  :thumb:

36

leonietje schreef:
Aartjetaartje schreef:

HOi,
Groetjes Karlijne

Wat een leuke voetbaltaart :thumb:  mag ik weten hoe groot het doel ongeveer is  :o Ik wilde hem graag een keer maken als jij dit goed vind

Het leven is een feestje maar je moet wel  zelf de slinger ophangen!!!!!!!!!!
Opbouwende kritiek is altijd welkom

37

Ik snap je keuze wel, maar dit is wel een supermooie taart en een schattig poppetje !

Groetjes, Conny

38

:lol: Wil je me niet meer zo laten schrikken?! :+

Heerlijk dat je van zo'n thema zoiets schattigs kunt maken :Y  :thumb:

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

39

nikita14 schreef:
leonietje schreef:
Aartjetaartje schreef:

HOi,
Groetjes Karlijne

Wat een leuke voetbaltaart :thumb:  mag ik weten hoe groot het doel ongeveer is  :o Ik wilde hem graag een keer maken als jij dit goed vind

Dat vind ik natuurlijk goed! :Y Tja hoe groot was het doel??? De taart was 20 cm doorsnede...maar je kan natuurlijk het doel zo groot of klein maken als wilt. Gewoon even passen en meten. Succes!

40

Ik vind hem ook zo leuk  :D
Ik wil hem ook opslaan, mag dat  :)
Superleuke taart!
Het is vast niet je laatste..... :D   als ik alles zo lees.

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

41

Wat een ontzettend leuke voetbaltaart.  :thumb:
Ondanks dat je er zelf niet zoveel plezier aan beleeft, is dat er zeker niet aan af te zien want hij ziet er super vrolijk uit!

Mag ik vragen hoe je de zijkant hebt gedaan? Heb je de taart gewoon bekleed en daarna al die vakjes uitgemeten en er nog opgeplakt???
En nogmaals een "veer" want echt....wat is hij leuk!  :Y

Groetjes, Angela

42

Hoi Leonie,

Wat jammer!!! Want hij is zo ontzettend leuk geworden.
Ik heb hem stiekem opgeslagen! Enne... een kofbaltaart dan?

Liefs Patricia

www.feestgemak.com --> voor taarten en meer!

Voetbaljongetjes houden vast nog wel ergens anders van dan van voetbal toch. Geeft ook weer een uitdaging aan de ontvanger om eens goed en creatief na te denken  :D

44

Angela71 schreef:

Ondanks dat je er zelf niet zoveel plezier aan beleeft, is dat er zeker niet aan af te zien want hij ziet er super vrolijk uit!

Mag ik vragen hoe je de zijkant hebt gedaan? Heb je de taart gewoon bekleed en daarna al die vakjes uitgemeten en er nog opgeplakt???

Ik heb de taart niet eerst bekleed hoor. Heb er losse vakjes opgeplakt. Daarna met een bonetooltje langs de naden, zodat er een gedeukt effect ontstaat.

Ennuh....bedankt voor de veer :+  :lol:

45

leonietje schreef:
Angela71 schreef:

Ik heb de taart niet eerst bekleed hoor. Heb er losse vakjes opgeplakt. Daarna met een bonetooltje langs de naden, zodat er een gedeukt effect ontstaat.

Ennuh....bedankt voor de veer :+  :lol:

Echt waar joh?! Dus gewoon op de afgesmeerde taart losse stukjes geplakt? En de bovenkant (het grasveldje zeg maar) ook gewoon er los op?
Nou...dan krijg je nog een grotere veer  :lol: ... want daar zie je echt helemaal niets van. Geen naadje, geen spleetje, helemaal niks waar nog een beetje botercrème tussendoor sijpelt ofzo....gewoon echt helemaal strak! Wauw!!!  :thumb:

Groetjes, Angela

46

Wel een hele mooie taart maar steeds hetzelfde maken is inderdaad niet zo speciaal meer!

47

Wel een hele mooie taart maar steeds hetzelfde maken is inderdaad niet zo speciaal meer!

48

mooi zeg

49

Ik zou graag de uitdaging aan gaan om zo'n leuke voetbaltaart te maken.  ;)