1

Onderwerp: duifje mijn duifje mijn duifje.

lieve mede bakkers!,

Voor mijn eerste bruidstaart
wil de bruid duifjes als topper.
Zij liet een plaatje zien
van 3d duifjes van zo'n 7 cm doorsnee
deze waren trouwens eetbaar.
Weet iemand een mooie mal hiervoor
of kan iemand deze voor me boetseren?
Uiteraard tegen betaling?

Groetjes Anita

2

Re: duifje mijn duifje mijn duifje.

Hoi Anita,

Misschien is het handig als je even aangeeft waar je woont? Ik wil wel duifjes boetseren maar als je een heel end weg woont is het handiger als er iemand anders reageert ;-)

3

Ellenscreativecakes.nl heeft trouwens een siliconenmal van een duif, zie ik net. Als je in haar shop even zoekt op 'duif' kom je hem vanzelf tegen. Het is een mal van DPM, en als ik het een beetje inschat op de foto en met de afmetingen van de mal erbij is de uiteindelijke duif zo'n 5 cm lang (van vleugeltip tot vleugeltip), iets kleiner dus dan wat jij aangeeft, maar wellicht dat het voor een topper toch een mooi formaat is als het bovenste taartje niet te groot is.

Er staat helaas geen foto bij van de duif die uit de mal komt, dus geen idee hoe hij eruit komt te zien.

Kun je een foto plaatsen van de duif die de aanstaande bruid je heeft laten zien?

4

Oh, en volgens mij sta je hier niet helemaal goed... Ik weet alleen niet zo goed waar je wél heen zou moeten... Misschien dat de redactie het weet? Ik zal even op het belletje drukken  ;)

5

Ghi, de redactie. :D

Ligt eraan, als Anita wil weten hoe ze te maken, dan staat ze goed. Als ze iemand zoekt om ze voor haar te maken, dan past dat beter in Bakken voor Anderen. Maar ze vraagt allebei. Ik laat hem hier wel staan.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

6

Hihi zoals ik al zei: ik weet het niet zeker ;-) Dank je, Pooh...

Enne, is 'redactie' een tikkeltje te formeel? Hoe worden jullie liever genoemd? Modjes? Of is dat weer iets te casual?  ;)

7

Hai maaike,

ik woon in Hoek van Holland.
geen idee hoe ver dat van Berghem ligt?

8

Haha nee, da's te ver weg. Berghem ligt in Noord Brabant, tussen Den Bosch en Nijmegen  ;)

En ik vrees dat ze het per post niet overleven...

9

dat wordt hem niet nee,
ik ga gwoon veder zoeken dank je wel.