Re: Brand .... brand!

Hij is weer super!!
Geweldig al die details, en je poppetje met z'n vieze wangen is top :thumb:  :thumb:

27

jeetje wat kan jij goed boetseren zeg!! dat je maar gauw weer een brandweertaart moet maken, dan wacht ik de how to af ;-)

28

WAUW WAUW WAUW!

Ik wacht met smart op een how to in de toekomst! Mijn zoontje is in juni jarig en zou zo'n taart geweldig vinden om voor hem te maken! Aangezien meneertje helemaal weg is van brandweerwagens

Heel erg mooi gedaan!! GEWELDIG!

Dikke pluim!!

29

Wauw, cooool! Wat een boel details, prachtig!!  :Y  :thumb:

Dees26 schreef:

WAUW WAUW WAUW!

Ik wacht met smart op een how to in de toekomst! Mijn zoontje is in juni jarig en zou zo'n taart geweldig vinden om voor hem te maken! Aangezien meneertje helemaal weg is van brandweerwagens

Dikke pluim!!

Ik heb een bestelling binnen voor weer een brandweerauto en dat is voor 28 maart! Ik zal deze keer zeker photo's maken en een how to maken! Bedankt voor al jullie enthousiaste reacties!  :thumb:  :Y  :thumb:

Groetjes K@rEn    ([url=http://www.facebook.com/dutchcakes)

31

Hij is echt super, Karen!! :thumb:

heerlijke taartgroetjes van Brenda

32

hij is echt heel gaaf! zoveel leuke details om te bekijken!

groeten, Bianca
TAART in huis

33

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaf!  :thumb:

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!

34

Supertaart, die druppel!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

35

erg gaaf!

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

Bedankt voor jullie reacties! Het verbaasd me nog steeds dat niemand heeft  gevraagt hoe ik het water heb gedaan! :)  ;)  :)

wauw, die is wel heel erg erg leuk.
en met een brandweerman in huis wil ik vragen of ik hem mag opslaan! dit is wel een leuke uitvoering.

gr christa

christa-taart schreef:

wauw, die is wel heel erg erg leuk.
en met een brandweerman in huis wil ik vragen of ik hem mag opslaan! dit is wel een leuke uitvoering.

gr christa

natuurlijk mag jij hem opslaan!

39

Wat super leuk gedaan zeg!
Ik mag er ook 1 gaan maken, waar heb jij "inspiratie" vandaan gehaald om de brandweerauto te maken? (cake snijden in de juiste vorm) Of is er ergens anders op het net een how to?

Groetjes Naomi

40

Karen-Dodenbier schreef:
Dees26 schreef:

WAUW WAUW WAUW!

Dikke pluim!!

Ik heb een bestelling binnen voor weer een brandweerauto en dat is voor 28 maart! Ik zal deze keer zeker photo's maken en een how to maken! Bedankt voor al jullie enthousiaste reacties!  :thumb:  :Y  :thumb:

Ik wacht met smart af op de How to..!!!  :D  Enneh hoe heb je dat water gemaakt hihihi

Naommpje schreef:

Wat super leuk gedaan zeg!
Ik mag er ook 1 gaan maken, waar heb jij "inspiratie" vandaan gehaald om de brandweerauto te maken? (cake snijden in de juiste vorm) Of is er ergens anders op het net een how to?

Groetjes Naomi

Hallo Naomi, Mijn inspiratie is van een foto van een echt brandweer auto! Ik probeer zo veel mogelijk details van de echt auto op mijn taart te maken! Ik bak two 15cm vierkanten taart en aan elkaar doen maar ik maak eentje hoger dan de andere! Als je begrijp wat ik bedoel!!! ;)  Suces  :thumb: en als je vragen heeft hoor ik wel!

:Y

twinstwins schreef:
Karen-Dodenbier schreef:
Dees26 schreef:

WAUW WAUW WAUW!

Dikke pluim!!

Ik wacht met smart af op de How to..!!!  :D  Enneh hoe heb je dat water gemaakt hihihi

Bedankt voor je vraagje!!!! :) Het water is doorzichtig piping gel!!!  :Y

43

Karen-Dodenbier schreef:

:Y

twinstwins schreef:
Karen-Dodenbier schreef:

Bedankt voor je vraagje!!!! :) Het water is doorzichtig piping gel!!!  :Y

Joh....Bedankt. Dan weet ik dat ook wel ff :thumb:

44

PRACHTIG!  :thumb:

Ik vind je details ook erg leuk gemaakt!

Groetjes San

45

Hallo Naomi, Mijn inspiratie is van een foto van een echt brandweer auto! Ik probeer zo veel mogelijk details van de echt auto op mijn taart te maken! Ik bak two 15cm vierkanten taart en aan elkaar doen maar ik maak eentje hoger dan de andere! Als je begrijp wat ik bedoel!!! ;)  Suces  :thumb: en als je vragen heeft hoor ik wel!

Hoe "plak" de 2x15 dan aan elkaar?
Dat ze dan op hun zijkant staan laat maar zeggen?
Want je met een soort cake/rechthoekige afmeting hebben toch?
En voor hoeveel personen is dan ongeveer zon taartje, sorry voor de vraagjes  :o  maar ben nog een beginner, en verdiep me graag eerst heel erg, zodat het daarna alleen maar "makkelijker" zou moeten gaan  ;)

Naommpje schreef:

Hoe "plak" de 2x15 dan aan elkaar?
Dat ze dan op hun zijkant staan laat maar zeggen?
Want je met een soort cake/rechthoekige afmeting hebben toch?
En voor hoeveel personen is dan ongeveer zon taartje, sorry voor de vraagjes  :o  maar ben nog een beginner, en verdiep me graag eerst heel erg, zodat het daarna alleen maar "makkelijker" zou moeten gaan  ;)

Ik plak de twee vierkanten aan elkaar met botercreme. En niet op hun zijdkant gewoon recht op naast elkaar! De eerste (de hoger) komt naast  de tweede(de lagere) te staan! De twee vierkanten zijnongeweer voor 12 tot 15 personen! Als je grooter wil dan zal ik 17,5cm gebruiken! :Y

47

Ow ja ik zie het nu pas  :s  haha!
Bedankt! ik gaat eens kijken!  :thumb:

48

Hallo,
Wat een supermooie en strakke taart!
Hoe maak je de zwarte randjes eromheen?

49

Echt heel mooi gemaakt

Cake Queen passie voor taarten
www.cakequeen.nl Offical PME Instructor regio Utrecht/Amersfoort. Winkel en workshopruimte in Amersfoort centrum, gevestigd aan Kamp 70, 3811 AT Amersfoort

Vfm schreef:

Hallo,
Wat een supermooie en strakke taart!
Hoe maak je de zwarte randjes eromheen?

Als je bedoelt om de raam heen, heb ik met een sugar gun gedaan!