Re: Nijntje met heeeeeel veel puzzelplaatjes!
Geweldig zo met de puzzelplaatjes
En ik was niet vergeten over je vierkante taart. Hij is super gelukt! Veel succes met je huiswerk....ik ga morgen of dinsdag beginnen.
Groetjes
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Nijntje met heeeeeel veel puzzelplaatjes!
Geweldig zo met de puzzelplaatjes
En ik was niet vergeten over je vierkante taart. Hij is super gelukt! Veel succes met je huiswerk....ik ga morgen of dinsdag beginnen.
Groetjes
Ja noemi, dit lukte gelukkig beter als de dummie! Ik begin morgen zodra de kids op school zitten, heb de tijd hard nodig...
wat een onwijs leuke nijntjes taart
hij spat van het scherm af

Geweldig 
SUPER,SUPER,SUPER !!!!!
Wat een scheetje zeg.
Ik heb hem meteen bij mijn favo's gezet.
Ongelofelijk wat gaaf om al deze leuke reacties te krijgen zeg, ik ga er bijna van naast mijn schoenen lopen hahaha. Had 3 maanden geleden toen ik met mijn 1e taart stond te prutsen toch nooit kunnen bedenken dat er zoiets uit mijn handen zou kunnen komen!
we zijn trots op je!!!!

Wow, wwat een werk! En een prachtig resultaat! 
Zo zie je maar...de aanhouder wint
Je nijntaart is geweldig. Succes vandaag. Weet je al wat je als eindresultaat wilt voor je eindopdracht?
Zo zie je maar...de aanhouder wint
Je nijntaart is geweldig. Succes vandaag. Weet je al wat je als eindresultaat wilt voor je eindopdracht?
Toevallig gisteravond een schets gemaakt, ik mag wel op tijd beginnen want ik ga het mezelf weer moeilijk maken als ik mijn ideeen wil uitvoeren!
Komt helemaal goed. Ik had een heel ander idee en zag toevallig iets wat mij echt leuk lijkt maar ook veel werk
Maar snapte niet zo veel wat Lies bedoelde want ze zei je maakt het af bij haar of doe je dat thuis?Ik wil dat thuis doen 
Ze heeft gezegd dat je tijdens de les GEEN gelegenheid hebt om aan je eindstuk te werken, dus alles thuis!!! Succes, ik ga nu aan de slag, heb mijn tijd hard nodig...
Thanks voor je antwoord....veel plezier. 
Wat een prachtige taart! De puzzelplaatjes zijn echt heel netjes gedaan, en de taart super strak. Toptaart!
Oh, wat een schitterende taart!
Wau wat een super mooie leuke geweldige taart. PRACHTIG
ik blíjf kijken....!
Wat een plaatje! Helemaal geweldig zeg 
Wauw, echt te gek!! complimenten!!!
Wat superleuk
Tjemig zeg wat een werk! Maar wel super gaaf!!
Helemaal geweldig, zo origineel en leuk en lief!
Wouwie! Echt super!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Nijntje met heeeeeel veel puzzelplaatjes!