Onderwerp: toef op cc, welk makkelijk recept?
Wie kan mij daar aan helpen!!!!!.
Donderdag ben ik jarig ( 40, auwwwww) en dan zou ik graag een keer cc met toef maken.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » toef op cc, welk makkelijk recept?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wie kan mij daar aan helpen!!!!!.
Donderdag ben ik jarig ( 40, auwwwww) en dan zou ik graag een keer cc met toef maken.
http://www.deleukstetaarten.nl/recept/1 … otercrème/
Mijn favoriete recept. En echt minder ingewikkeld dan het lijkt haha
op het forum van de koekjesfee is ook een goede uitleg te vinden
http://www.deleukstetaarten.nl/recept/1 … otercrème/
Deze is bij ons ook altijd favoriet! Heerlijk zacht van smaak en niet te boterig, want daar hou ik niet zo van.
Hét makkelijkste recept;
pakje saromapudding, mixen met 500 ml slagroom...klaarrrr!
Hét makkelijkste recept;
pakje saromapudding, mixen met 500 ml slagroom...klaarrrr!
Blijven deze toeven goed stevig? is inderdaad een heel makkelijk (en lekker) recept.
malou schreef:http://www.deleukstetaarten.nl/recept/1 … otercrème/
Deze is bij ons ook altijd favoriet! Heerlijk zacht van smaak en niet te boterig, want daar hou ik niet zo van.
Bij ons ook altijd favoriet! en dan het liefst nog met een paar lepels nutella erdoor! heerlijk!
Esther161068 schreef:Hét makkelijkste recept;
pakje saromapudding, mixen met 500 ml slagroom...klaarrrr!Blijven deze toeven goed stevig? is inderdaad een heel makkelijk (en lekker) recept.
Ben ik ook wel erg benieuwd naar
lieke-webbie schreef:Esther161068 schreef:Hét makkelijkste recept;
pakje saromapudding, mixen met 500 ml slagroom...klaarrrr!Blijven deze toeven goed stevig? is inderdaad een heel makkelijk (en lekker) recept.
Blijven superstevig!! Normaal wordt slagroom waterig...maar bij dit is dat niet t geval hoor!
Bleeeeeeh heb net banketbakkersroom gemaakt, maar het is echt een watererige smaak en een stijve massa!.
Toch maar wat anders proberen.
marijkeJoey schreef:lieke-webbie schreef:Blijven deze toeven goed stevig? is inderdaad een heel makkelijk (en lekker) recept.
Blijven superstevig!! Normaal wordt slagroom waterig...maar bij dit is dat niet t geval hoor!
Dit ga ik zeker een keer uitproberen! lijkt me super lekker! En een hele variatie aan smaken!
Bleeeeeeh heb net banketbakkersroom gemaakt, maar het is echt een watererige smaak en een stijve massa!.
Toch maar wat anders proberen.
van een mix gemaakt? echte banketbakkersroom is lekker hoor, maar daar kan je weer geen toeven van spuiten.
1 maal is genoeg....
Bij de banketbakkersroom moet nog boter toegevoegd worden en dan wordt het een hele stevige heerlijke toef!
Ik krijg altijd superenthousiaste reacties op deze
Funcakes Mix voor Botercreme met één eetlepel nutella en één eetlepel cacaopoeder.
Recept: 100 gram mix, 100 gram poedersuiker en 200 ml water mengen; een uur laten staan. Dan 250 gram roomboter gedurende 10 minuten op hoge snelheid mixen en de eerdere mix er in delen doorheen mengen en nog 5 minuten mixen. Tot slot één eetlepel nutella en één eetlepel cacaopoeder erdoorheen mengen.
Als je de cupcakes hierna nog even in de koelkast zet, worden de toefjes ook redelijk stijf.
Ik heb de banketbakkersroom van funcake, toen ik het uit m' n beslagkom schepte was m'n kom gewoon schoon!
Sjenks voor jullie tips!
Ik heb de banketbakkersroom van funcake, toen ik het uit m' n beslagkom schepte was m'n kom gewoon schoon!
![]()
Sjenks voor jullie tips!
dat scheelt weer in de afwas.
De combinatie van bbr mix van funcakes en bc mix van funcakes is ook lekker Prima om toeven mee te spuiten en met Patidess kun je er elk gewenst smaakje aan geven!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » toef op cc, welk makkelijk recept?