Onderwerp: Zal ons even voorstellen
Hallo,
Zal ons even voorstellen op dit forum.
We zijn een moeder (44) en zoon (22) uit Ede (ik typ grotendeels op het forum ) die sinds kort bezig zijn om taarten te bakken.
Al een tijdje volgen we dit forum om tips/ideeën/etc te bekijken.
We hebben zelf nog geen workshops e.d. gehad, grotendeels van wat wij weten hebben we van dit forum/internet gehaald (En een paar basis dingen heb ik geleerd van me oude opleiding)
Ikzelf ben een ict-er, werk in een computerwinkel waar ik het geweldig naar me zin heb. Me moeder is zelf een huisvrouw die gek is op borduren en sinds kort samen met mij het taartvirus heeft
We hebben nog niet veel taart spullen, we zijn pas ergens sinds vorige week begonnen met een aantal dingen echt in te slaan (boetseerset, fondantroller, spuitmondje, taartsnijder, en nog wat dingetjes bij de leukste taartenshop te Veenendaal)
Ook hebben we een cricut cake machine ter beschikking voor de decoraties. Geweldige apparaat ! Nog wel even uitproberen maar dat komt wel goed. We hebben al bijna de complete cake cartridge set compleet (Er moeten er nog wel 4 binnen komen vanuit amerika) En dan op 2 na; Martha Stewart Seasonal Cake Art & Cricut Cake Everyday Sampler
We hopen hier veel te leren van het forum (tips, ideeën) en hopelijk ook een keer een freubel (Zeg ik het goed) avond/dag te hebben om nog meer tips e.d. uit te wisselen of gewoon voor een gezellige tijd
Groetjes,
Johnny & Marlies