1

Onderwerp: Louis Vuitton tas

Deze gemaakt voor een dame in Amsterdam
Ze heeft geregeld dat hij vanavond werd opgehaald en hij morgen mee gaat naar Amsterdam. Ik  hoop maar dat dat goed gaat.

Gevuld met witte chocolade crème en chocolade stukjes en caramel.

https://lh4.googleusercontent.com/-GeqUUbx0Zjs/TrmSyokw0xI/AAAAAAAAGio/glZiWp670b4/s640/DSCF3207.JPG?gl=NL

Hier ook nog even een aparte foto van de slippers

https://lh5.googleusercontent.com/-Re_Lz-XHUVI/TrmSyTcC9_I/AAAAAAAAGik/hyflqonKeI8/s640/DSCF3203.JPG?gl=NL

Groetjes Jolanda

Met vriendelijke groet
Jolanda

2

Re: Louis Vuitton tas

Super!!!!!!!!

Chique, knap gemaakt !  :thumb:

4

Ontzettend mooie tas!

5

Ik zag jouw prachtige tas taart. Heel erg mooi.
Mag ik vragen of je ook iets onder de print hebt gedaan? Bekleed je de tas eerst met fondant of marsepein?

Dan heb ik nog een vraag, hoe heb je de hengsels gemaakt? Bij mij lukte dat erg slecht met alleen tylose door de fondant... heb jij een beter idee?

Hoop dat je mijn vragen wilt beantwoorden  :o

Gr, Heleen

Groetjes, Heleen
Mijn foto's

Heel erg mooi gedaan, wat een geweldige tas. Maarreee, staat het paar schoenen niet verkeerd om?  ;)

Never a failure, always a lesson!

7

erg mooi gemaakt :thumb:  :thumb:  :thumb:

groetjes  Jose'

8

Heleen61 schreef:

Ik zag jouw prachtige tas taart. Heel erg mooi.
Mag ik vragen of je ook iets onder de print hebt gedaan? Bekleed je de tas eerst met fondant of marsepein?

Dan heb ik nog een vraag, hoe heb je de hengsels gemaakt? Bij mij lukte dat erg slecht met alleen tylose door de fondant... heb jij een beter idee?

Hoop dat je mijn vragen wilt beantwoorden  :o

Gr, Heleen

De hengsels, de gespen en de lederen stukjes maak ik inderdaad met tylose erdoor heen. Maar wel ongeveer een week van te voren zodat ze goed kunnen drogen. Ik maak wel van de gespen en de lederen stukjes een paar extra, want er breek er vaak 1.
Ik doe fondant of marsepein onder de print, dat kan alletwee.

Met vriendelijke groet
Jolanda

9

Tatataart! schreef:

Heel erg mooi gedaan, wat een geweldige tas. Maarreee, staat het paar schoenen niet verkeerd om?  ;)

ja dat klopt, ik zag het pas op de foto. En omdat de taart naar Amsterdam moest heb ik  ze met icing op de bodumplaat gemaakt en durfde  ze er niet meer af te halen om ze om te draaien.

Met vriendelijke groet
Jolanda

10

Prachtig! Echt super.. Mag ik vragen welke bakvorm je voor de cake gebruikte hebt, heb je die ook bijgesneden?  :)

11

Prachtig!!!!

Groetjes,
Atena

Smile, tomorrow will be worse- Murphy's Laws

12

Super mooi!