1

Onderwerp: Hoera! Een vrolijk feest, want Noor is 1, wat was het spannend...

want 1 dag na de geboorte van Noor, lag haar moeder op de Intensive Care van het AMC.

De moeder van Noor was bij ons client op de verloskundigenpraktijk, waar ik assistente ben. Tijdens de bevalling was ze al een beetje grieperig, maar 1 dag erna werd ze in hoog tempo vreselijk benauwd en in een paar uur tijd werd het levensbedreigend en moest ze aan de beademing :( ! Ten gevolge van de Mexicaanse Griep had ze een hele zware dubbele longontsteking en kreeg ze meerder keren een pneumothorax. Uiteindelijk heeft ze ruim 3 maanden in het ziekenhuis gelegen!

Al die tijd was ik al van plan om als het allemaal goed afliep een taart te maken. Maar ja, het duurde maar en het duurde maar voordat ze naar huis mocht  ;) en toen het gelukkig zover was had ik net geen tijd om een taart te maken en hadden ze uiteraard toch al erg veel belangstelling en aanloop en de gezondheid en de conditie van de mama was natuurlijk nog erg broos.

Maar nu met Noors 1e verjaardag heb ik mijn idee alsnog uitgevoerd :Y!
Het geboortekaartje had ik al die tijd bewaard en is 'vertaart', en natuurlijk ook nog een speeltaartje voor de kleine jarige erbij!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-3FHGTKGE.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UW6FIIYI.jpg

Gevuld met Zwitserse room met mandarijntjes en aardbeienvlaaivulling.

Vanmorgen kwam de hele familie de taart halen! Bijzonder moment om ze 'happy together' te zien! En Noor had all stars aan! Super leuk dat dat ook klopte aan de taart (en superleuk om die een keer te maken :Y!)

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

2

Re: Hoera! Een vrolijk feest, want Noor is 1, wat was het spannend...

waw! héél mooi! de kleuren en de all stars zijn zo leuk!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

3

Gelukkig dat het zo goed is afgelopen!
Mooie taart!

Wat een ontzettend leuke taart!! Het zal je maar gebeuren, ben je net bevallen en breng je de eerste maanden door in het ziekenhuis  :s
Maar als het ziekenhuis personeel net zo lief is als de verloskundige, dan is ze in goede handen geweest! Heel leuk en lief!

5

wat fijn ,dat alles goed is afgelopen en dubbel leuk ,dat je er nu een taart voor kon maken,een toppy taart  :thumb:  en de kleur  :thumb:
groetjes Carla

6

:thumb: Leuke taart, schattige All Stars en origineel meppertje.

Fijn dat alles goed is gekomen met de moeder van Noor.
En wat een lief gebaar van je, om dit te geven. :thumb:

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

7

Oef, wat een heftig verhaal. Gelukkig met een goede afloop en een paar prachtige taarten.

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

8

Wat ontzettend leuk, om te zien, maar ook het verhaal!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

Jeetje wat een heftig verhaal!! Fijn dat het allemaal goed is gekomen.

Ik vind je taart ONTZETTEND leuk :thumb:  :thumb:

10

super mooie strakke taart met leuke kleuren en het idee van de letters vind ik heel leuk!

11

wat fijn dat alles goed is afgelopen,moet je toch niet aan denken zeg :(
moet heel bijzonder zijn geweest om dit moois voor hun te maken :thumb:

12

Wat een nachtmerrie zeg. Gelukkig is alles goed afgelopen en kon je nu een prachtige taart maken!!

Groetjes, Renata

13

Jeetje, zoiets gun je niemand. Gelukkig dat he nu goed gaat. En jou taart..... hartstikke leuk. Hier zullen ze echt van gaan genieten. :thumb:

14

Wow, wat een verhaal. En wat geweldig dat jij dan zo'n mooie taart maakt voor Noor, super!  :thumb:

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!