Onderwerp: Oude dummie....
Heb een oude dummie afgebroken en er een nieuwe van gemaakt

Zo zag de dummie eruit na afbraak

Oude dummie

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Oude dummie....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heb een oude dummie afgebroken en er een nieuwe van gemaakt

Zo zag de dummie eruit na afbraak

Oude dummie

Zien er alletwee goed uit.
Hoe maak je de middelste laag van de bovenste, is daar een how to van ?
fantastisch!!
@movin: volgens mij had kwebbeltje er ooit een projectje van samen met katja http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=143415
thejoyofcake.shutterfly.com/tutorials/4?eid=112 staat de uitleg van de techniek op
gaaf zeg zo je nieuwe dummie!!
Mooi Nicole! 
alletwee mooi. eigenlijk vind ik het zo zonde om zo'n mooie dummie af te breken. Maar hetgeen er in de plaats komt is weer fantastisch
hij is gaaf geworden! leuk he dat billowing? ik ben er nog steeds helemaal weg van, het ziet er ontzetttend gaaf uit maar is feitelijk best eenvoudig... alleen zo verrekte tijdrovend
... maar het is heel leuk om te doen en het gave resultaart waard! een toppertje!!! 
@ Movin...ik zie dat ze al een linkje geplaatst hebben
@Cathy ......het is idd zonde om de andere dummie af te breken , maar ja ze blijven niet eeuwig mooi
@ Brenda .... ik wist even niet wat maken en toen flitse het filmpje van jullie door mijn hoofd en heb ik het er maar op gewaagd.
En idd het is erg makkelijk te maken
En tijdrovend ????? , wat hebben we anders te doen

Prachtig zeg!
heeel mooi hoor...maar zo zonde van je oude dummie..die was nl ook prachtig
Weet je wat ik zou doen...ik zou nog een dummy maken...een 3-laagse met balletjes en orchideeen....past heeeeel goed naast je nieuwe dummy 
fantastisch!!
@movin: volgens mij had kwebbeltje er ooit een projectje van samen met katja http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=143415
Dank je erg duidelijk. En weer erg eenvoudig om te doen, als je het eenmaal weet 
De nieuwe is leuk, maar ik vond de oude toch mooier.....
prachtige remake van je taart

Er is weer een hele mooie beauty van een dummy geboren,prachtig!!!
Ik had hem ook op cakecentral geplaatst en toen ik deze morgen opstond en ging kijken verslikte ik me bijna in mijn koffie....'' ik stond op de 3de plaats" bij the most favorit cake
Dat was even schrikken ( wel in de positieve zin
)
Hij is ook wel erg mooi Nicole!!! En weet je....vanmiddag stond je taart op de 2e plaats van CC!!!!

Ik vind ze allebei prachtig

Alle 2 heel erg mooi! Helemaal top!
Hij is ook wel erg mooi Nicole!!! En weet je....vanmiddag stond je taart op de 2e plaats van CC!!!!
![]()
O ja ... dat heb ik dan gemist

heel mooi.
Misschien ook eens een dummie maken.
Is nu zo kaal zonder kerstversiering!
hij is erg mooi
een zeer sjieke uitstraling
Dat is een heel mooie!
Je oude vond ik ook 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Oude dummie....