1 Laatst bewerkt door ZoetVerlangen (14-01-2012 09:31)

Onderwerp: taart van kwebbel dankzij how to in MJAM

jeetje wat hebik na het maken van deze taart nog meer respect voor kwebbel gekregen dan ik al had!!!!
Op deze foto is hij nog niet helemaal af , er zit nu ene strik boven op en de 4e laag heeft nog extra's gekregen , zal die foto binnenkort toevoegen.

Hij is nog lang niet perfect maar ben best een beetje trots op mezelf, er zitten genoeg foutjes in maar heb er alleen maar van geleerd, voor de volgende keer.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6YCGLKRC.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UQTZNATR.jpg

2

Re: taart van kwebbel dankzij how to in MJAM

hij is heeeeeeeeeeeel mooi alleen jammer dat de foto donker is

3

knap gedaan  :thumb:

Taart groetjes Ellen

4

WOW! mooi :thumb:

5

:o dank je wel ;) wat leuk dat je hem gemaakt hebt! maar idd, graag een lichtere en grotere foto van het project zoals hij klaar is is zeer welkom!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

6

Ohh mooi. Ik had de taart van kwebbeltje inderdaad in de MJAM zien staan, maar daar durf ik me absoluut nog niet aan te wagen... misschien over een jaartje of.... :o  hihi.

7

ziet er leuk uit, maar je foto's zijn altijd zo klein.

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

dank jullie wel voor de complimenten. @tanja85 je moet gewoon proberen hoor!
Ik dacht er ook eerst zo over , maar iedere keer als ik de MJAM opensloeg prikkelde de taart van kwebbel mij ontzettend zodat ik het niet meer kon uitstellen en maar aan de slag ben gegaan :-) Heb door het maken van deze taart ook weer een hoop geleerd en zie zelf nog een boel foutjes maar dat maakt niet want ik heb toch maar "ff"gedaan... Ik ben zelf sinds ruim een half jaar bezig met taarten maken en dit soort uidagingen maken de hobby compleet.

Wie heeft er voor mij de tip om de foto's wel goed te krijgen want ik gebruik gewoon de foto's gemaakt vanaf mobiel? Of zal dat het zijn?

9

ZoetVerlangen schreef:

dank jullie wel voor de complimenten. @tanja85 je moet gewoon proberen hoor!
Ik dacht er ook eerst zo over , maar iedere keer als ik de MJAM opensloeg prikkelde de taart van kwebbel mij ontzettend zodat ik het niet meer kon uitstellen en maar aan de slag ben gegaan :-) Heb door het maken van deze taart ook weer een hoop geleerd en zie zelf nog een boel foutjes maar dat maakt niet want ik heb toch maar "ff"gedaan... Ik ben zelf sinds ruim een half jaar bezig met taarten maken en dit soort uidagingen maken de hobby compleet.

Dankjewel voor de inspirerende woorden, hihi. Ik heb pas ook diverse boeken van Debbie Brown gekocht, daar ga ik me binnenkort eens aan wagen.....lijkt me ook al een hele opgaaf. Ik taart pas sinds een half jaartje.

10

Een half jaar bezig en dan al zon taart maken... Nou ik wacht met spanning je volgende uitdagingen af dan! Petje af hoor...!

popbabs schreef:

Een half jaar bezig en dan al zon taart maken... Nou ik wacht met spanning je volgende uitdagingen af dan! Petje af hoor...!

dank je wel...
Dit komt mede door de duidelijke how to van kwebbel ..

12 Laatst bewerkt door Hertje (14-01-2012 13:28)

De Mjam, Kwebbeltje en jij vormen een prima team. ;) 
Dapper dat je deze taart aandurfde, knap resultaa(r)t!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

Hertje schreef:

De Mjam, Kwebbeltje en jij vormen een prima team. ;) 
Dapper dat je deze taart aandurfde, knap resultaa(r)t!

:o  :o  :o