Onderwerp: wat kun je doen met een zoen... (deel 4)
Matroesjka's, deze keer de Dickmans zoenen gebruikt.

Sorry, voor de slechte foto is niet echt duidelijk.
Bedankt voor het kijken!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » wat kun je doen met een zoen... (deel 4)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Matroesjka's, deze keer de Dickmans zoenen gebruikt.

Sorry, voor de slechte foto is niet echt duidelijk.
Bedankt voor het kijken!!!
ook deze zijn weer erg leuk
toppie!
gr.claudia
Waar haal je het idee toch weer vandaan?
Heel leuk weer!
Op naar deel 5?
Groetjes!
Hahaha, geweldig! Ben ontzettend benieuwd naar de volgende!
Gr.
Sandra
Op naar de volgende!
Helemaal geweldig al die zoenen!
Na deel drie dacht ik.... wat kun je er nog meer mee doen.... kon niks bedenken. Deze zijn weer prachtig. Ben benieuwd wat er nog meer te doen is met die overheerlijke zoen!
Je blijft me verbazen. Leuk, leuk leuk!!!
Wat ontzettend creatief! Heb net ook even deel 2 en 3 bekeken, ziet er erg leuk uit!
Hoe verzin je het elke keer weer?
Ik ben heel benieuwd naar nr 5!
Ook deze zijn weer erg leuk!! Kun je ze niet in 1 topic zetten bij bijv. de howto's? Vind ze wel blijvertjes 
Ook deze zijn weer erg leuk!! Kun je ze niet in 1 topic zetten bij bijv. de howto's? Vind ze wel blijvertjes
mee eens, ook benieuwd naar de volgende.
ow, die zijn leuk!
leuk, en wat vindingrijk!!
Op naar de volgende!
Ziet er geweldig uit! Ben benieuwd naar de volgende "serie"!
wat leuk en mooi. Ik sluit me aan bij hierboven om ze samen te bundelen in een how-to of zo.
djehr schreef:Ook deze zijn weer erg leuk!! Kun je ze niet in 1 topic zetten bij bijv. de howto's? Vind ze wel blijvertjes
mee eens, ook benieuwd naar de volgende.
@xhafal
wat leuk en mooi. Ik sluit me aan bij hierboven om ze samen te bundelen in een how-to of zo.
Heb een bericht naar de modeaters gestuurd, met de vraag of alles in één topic gezet kan worden. Helaas, dat is niet meer mogelijk omdat het op verschillende dagen gepost is. En er al vele reacties op gekomen zijn.
Een howto van maken, moet er nog eens over nadenken. Ik probeer het gewoon uit, weeg de marsepein/fondant niet af. Is het te groot haal ik er gewoon een stukje vanaf enz.
Jullie zullen nu voorlopig dus wat langer moeten wachten, voor ik weer wat post. Ga ze nu maar op sparen.
Doe je ook aan verzoekjes??? Ben namelijk erg benieuwd wat je van Bumba zou maken.
echt heel erg leuk! Je hebt er een fan bij! Ik kijk al uit naar deel 5!
Doe je ook aan verzoekjes??? Ben namelijk erg benieuwd wat je van Bumba zou maken.
verzoekjes?
Heb hier thuis een bumba fan zitten, dus dat lijkt mij wel een uitdaging. Zal er eens over nadenken, misschien zie je ze hier over een tijdje wel verschijnen.
Spaar ze nu even op, zodat ik meerdere foto's tegelijk kan plaatsen. Anders worden er zoveel topics over geopend
die zijn prachtig! 
Q-tie schreef:Doe je ook aan verzoekjes??? Ben namelijk erg benieuwd wat je van Bumba zou maken.
verzoekjes?
![]()
Heb hier thuis een bumba fan zitten, dus dat lijkt mij wel een uitdaging. Zal er eens over nadenken, misschien zie je ze hier over een tijdje wel verschijnen.Spaar ze nu even op, zodat ik meerdere foto's tegelijk kan plaatsen. Anders worden er zoveel topics over geopend
Ben heel erg benieuwd. Hou het in de gaten!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » wat kun je doen met een zoen... (deel 4)