Onderwerp: Is dit niet teveel chocolade???
Ik wil (voor een collega) een taartje maken van chocobiscuit, vullen met hemelse modder en afsmeren met (choco) ganache.
Is dit lekker of zal het te worden???
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Is dit niet teveel chocolade???
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik wil (voor een collega) een taartje maken van chocobiscuit, vullen met hemelse modder en afsmeren met (choco) ganache.
Is dit lekker of zal het te worden???
Persoonlijk zou ik het toch combineren met vruchten. Dit is wel heel veel chocolade.... en vrij machtig. Misschien toch iets van kersenvlaaivulling, of aardbeien??
You can never have too much chocolate.
Het klinkt heerlijk!
ik ben van hetzelfde gedacht als Monique.
Maar smaken verschillen dus misschien even bij je collega checken?
Als chocoholic sluit ik mij volledig aan bij monique53
Collega is een echte choco gek, maar het is ook zowat als ze na 1 hap al misselijk is, haha. Maar ik ga het gewoon proberen, als het niet lekker is, is de prullenbak geduldig.
mmmmmm, mij kan het ook niet genoeg chocola zijn!
zo maak ik mijn chocoladetaart,en heb nog nooit klachten gekregen.Integendeel zelfs,ik krijg vaak te horen dat mijn taart veel luchtiger is dan bij de bakker
Te veel & chocolade kunnen nooit in 1 zin tegelijk voorkomen. En ze klinkt als een diehard, die is niet zo snel misselijk.
Ik ben ook een chocogek en zou hier ook geen problemen mee hebben . Zelf ben ik niet zo van de combi choco-fruit, dan liever choco-choco.....
ik maak ze ook ze , maar werk ze af met witte chocolade ganache....maakt het minder bitter
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Is dit niet teveel chocolade???