1

Onderwerp: Bloed, zweet en tranen; m'n mooiste taarten tot nu toe

Graag jullie feedback! Ik ben in september begonnen en merk dat het steeds beter gaat. Ben oh zo trots op mezelf :-D.

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/388831_2903767230442_1148326900_3195708_1239406653_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/395270_2967803871318_1148326900_3233242_704995702_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/402314_2990214231563_1148326900_3244070_1784310285_n.jpg

2

Re: Bloed, zweet en tranen; m'n mooiste taarten tot nu toe

Strakke taarten zeg! En je strik is echt goed gelukt. Durf ik me nog niet aan te wagen. :o

Beter verwend dan verwaarloosd
       "Esmee 11-12-2007"

3

Nou, daar mag je ook trots op zijn. Ze zijn hoog, strak en netjes afgewerkt. Ik vind de eerste het mooist. Die is zo rustig en strak en prachtig qua kleur.

Tieneke

4

helemaal mee eens: mooi strak, dus de basis zit al goed, nu lekker verder experimenteren!

Take a walk on the cake side of life

5

mooi strak. Mooie taarten. Lekker blijven voortdoen!

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

6

Die zien er fantastisch uit. Mooi gemaakt hoor.

Groetjes en allemaal veel creativiteit toegewenst door DORIEN
http://www.mijnalbum.nl/album=v6vmltxe

Wauw, net begonnen en dan al zulke mooie, strakke taarten! Goed zeg!

Een taart maakt van elke gelegenheid een speciale gelegenheid!

8 Laatst bewerkt door Nathasja (11-01-2012 21:45)

Je bent zéker goed bezig! Mooi hoor, complimenten!!
Groetje Nathasja

www.tazzels.nl
voor al je taartbenodigdheden en workshops.

9

wat een MOOIE taarten,vind ze stuk voor stuk even mooi en je strik is echt geweldig!!!

10 Laatst bewerkt door kaatjuh (12-01-2012 00:27)

Hey, ik dacht die komt bekend voor, maar Orlando heeft op facebook gereageerd op je foto. Daardoor werd hij voor mij ook zichtbaar (ook al kennen wij mekaar niet)maar super zeg! Ik zag wel dat je de xenos taartdoos hebt. Bewaar hem daar aub niet in, door het plastic kan je taart niet ademen, kan je condens krijgen en dan stort je mooie strik in. Gewoon in een kartonnen taart doos gaat het best. Maar je kan trots zijn hoor!

11

Bedankt voor jullie leuke reacties!! Hoop echt dat ik nog nog en nog meer leer de aankomende maanden. Het is in ieder geval goed om te horen dat jullie de basis al goed vinden en de taarten ook mooi vinden! :D :D Ik word er helemaal blij van!

Kaatjuh, wat geestig! Ik ken inderdaad Orlando en die had gereageerd ja, haha. Klein wereldje ;). Dank je voor de tip! Ik heb de taart gisteren meegegeven aan m'n vader (die gaat 'em trakteren op z'n werk). De plastic kap pastte er niet meer op ivm de strik dus gelukkig is die er niet meer op gegaan. Ik hoop dat hij goed is aangekomen op z'n werk. Hoor er vanavond meer over! Dus laat het jullie weten.

Maak jij al lang taarten Kaatjuh?

Liefs, Evelien

12

Hey Evelien,

Ja grappig he. Ik ben in juli denk ik begonnen.
Heb al best veel verschillende dingen gemaakt inmiddels en veel geleerd.
Ik heb geen idee of jij via Orlando op mijn profiel kan komen... Dan kan je er wat zien. Ik heb ook twitter, zoetbykarin

Ik weet niet of  het overbodig is, maar ik zet mijn taarten meestal in een taartdoos, op een taartkarton en daar doe ik een antislip matje onder. Dus tussen de doos en de taart in. Dan zet ik de doos ook nog op een slipmatje in de auto. Dan gebeurt er echt niets meer mee. Sinds ik dat doe heb ik geen stress meer in de auto als er een taart mee moet hahahaha

Groetjes Karin

13

Hoe heet je op FB Kaatjuh? En waar heb je de anti-slipmatjes vandaan? Slim! Goede tip :).

14

gaat super zo!! zien er goed uit, je mag terecht trots zijn

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

15

Hey Evelien

Mijn echte naam is Karin Paulus  :lol:

De slipmatjes komen van action vandaan, daar kost een rol een euro ofzo. Bij Blokker verkopen ze ze ook, maar die van action vind ik beter en de afmetingen van de rolletjes zijn groter.

Groetjes Karin