Onderwerp: stapeltje met Yoda StarWars
nou daar is tie dan,het stapeltje met Yoda,liever geen 2 de keer,heb er echt niks mee,maar ik denk dat Mike 't wel leuk vind en daar heb ik um voor gemaakt
taartgroetjes Carla
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » stapeltje met Yoda StarWars
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
nou daar is tie dan,het stapeltje met Yoda,liever geen 2 de keer,heb er echt niks mee,maar ik denk dat Mike 't wel leuk vind en daar heb ik um voor gemaakt
taartgroetjes Carla
Nou ik vind hem geweldig gelukt, daar zal hij vast heel erg blij mee zijn!
Blijft toch een moeilijk onderwerp 
Wat heb je die mooi geboetseerd, super!!!

Daar is hij dan!!! Ik vind hem leuk geworden, Carla, je Yoda is heel goed gelukt en kijkt zoals hij in werkelijkheid (hahaha) is. Mooi gedaan!
Tieneke (je weet wel, die Star Wars-fan)
jajaja Tieneke je zit nog in me starwars hoofd
en fijn dit ff te lezen meiden
,ben nu overtuigd dat Mike um leuk vind,word vanmiddag opgehaald
Jaaa en hier is ie nog een keer!!
Hij is gaaaaf Carla, je heb 'm ook echt oud gemaakt, hij ziet er oud uit hè bedoel ik dan.
Helemaal top

Héél erg gaaf! En ja sommige taarten moeten echt maar 1x...been there, done that....klaar! Haha
Groetje Nathasja
Yoda zou zeggen: " aha, taart mooi hij is"
ja sorry, mijn vriend is nogal Star Wars gek.... niet dat het echt besmettlijk is, maar je pikt er wat van mee zo af en toe....
Daar istieieieieie! En wat heeft Yoda een lief koppie gekregen. Leuk!
Nou hij is toch goed gelukt!!! Ben wl blij dat op de taart star wars staat en geen wash 
Super knaop geboetseerd zeg!!
Hij is mooi geworden!! 
Hij is goed gelukt Carla

Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » stapeltje met Yoda StarWars