Onderwerp: [Howto] een kannetje laten schenken
De howto staat op de site! Ik hoop dat hij een beetje duidelijk is want het werd best een lang verhaal
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [Howto] een kannetje laten schenken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De howto staat op de site! Ik hoop dat hij een beetje duidelijk is want het werd best een lang verhaal
wat een geweldig gaaf projectje zo en je how to is ook echt super en zeker duidelijk
Geweldig!!!
Heb je misschien ook een how-to van het kannetje?
Of heb je hier een echte voor gebruikt?
Wauw, wat gaaf zeg!!!!
GAAAAAAAAAAAAAAAf, wat ben ik hier blij mee. Dit staat al zo lang op mijn verlanglijstje. Dank je voor het delen.
en bedankt weer
je bent lekker op dreef met howtos!!
Geweldig Nieky dank je wel.
Heb nog een vraag gaat het stukje ijzer door het kannetje heen of lijm je het kannetje er op ?
dit is mij niet helemaal duidelijk
Zooo, een goede uitleg ook. Super dat je het wilt delen met ons.
geweldig!!
Geweldig Nieky dank je wel.
Heb nog een vraag gaat het stukje ijzer door het kannetje heen of lijm je het kannetje er op ?
dit is mij niet helemaal duidelijk
Hij gaat helemaal door het kannetje, goed schuin naar boven steken anders draait hij steeds om door de zwaartekracht.
Geweldig!!!
Heb je misschien ook een how-to van het kannetje?
Of heb je hier een echte voor gebruikt?
Ik heb hier geen howto van, deze is geboetseerd van fondant met tylose. Boetseren vind ik lastig voordoen op foto's misschien ooit eens een filmpje haha
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [Howto] een kannetje laten schenken