Onderwerp: [howto] mini hartjes bekleden
Het bekleden van een mini hartje, een zeer makkelijke manier maar toch leuk om te laten zien dacht ik!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [howto] mini hartjes bekleden
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Het bekleden van een mini hartje, een zeer makkelijke manier maar toch leuk om te laten zien dacht ik!
super makkelijk gaat het ook eens een keer proberen dank je wel
groetjes alfien
Echt leuk bedacht, mooi om te zien en ze lijken ook heel gemakkelijk te maken, bedankt!
Tieneke
Leuk!!
Oh wat leuk!
Had ik dus nooit aangedacht omdat zo te doen.
Bedankt
Ik vind 'm leuk en heb net even op je blog gekeken.
Makkelijk te maken! Ga ik ook een keer doen.
da's ook hartstikke leuk
wow super mooi gedaan zou er zelf nooit opgekomen zijn om het zo te doen
Wat leuk! Erg vrolijk, zo'n hartje, en mooi op tijd voor valentijn
Maar ik was toch nog het meest onder de indruk van je versierde suikerklontjes! Hoe kóm je erop, geweldig! Dat maakt het plaatje echt helemaal compleet
Wat leuk! Erg vrolijk, zo'n hartje, en mooi op tijd voor valentijn
Maar ik was toch nog het meest onder de indruk van je versierde suikerklontjes! Hoe kóm je erop, geweldig! Dat maakt het plaatje echt helemaal compleet
Alle eer van de suikerklontjes gaan naar Lonnes
Leuk dat jullie hem vinden!
heel leuk!!
heel erg leuk gedaan
Bedankt,
Dat gaan ik doen met valentijn
goh wat een leuk idee zeg!
ga ik ook doen met valentijn
bedankt voor het delen!!
Erg leuk! Hoe maak je de kleine bloemetjes en blaadjes die op het lichtroze hartjescakeje zitten? en hoe glimmen ze zo mooi?
Hoef je de cake helemaal niet in te smeren??
Blijft de fondant gewoon plakken...nee toch??
Erg leuk! Hoe maak je de kleine bloemetjes en blaadjes die op het lichtroze hartjescakeje zitten? en hoe glimmen ze zo mooi?
Ik heb daar deze uitstekers voor gebruikt
http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … -p-62.html
die hebben ze ook voor blaadjes maar die kan ik zo snel niet vinden en dan dusten
Hoef je de cake helemaal niet in te smeren??
Blijft de fondant gewoon plakken...nee toch??
Ik heb het niet ingesmeerd, het bleef gewoon plakken
honey. schreef:Erg leuk! Hoe maak je de kleine bloemetjes en blaadjes die op het lichtroze hartjescakeje zitten? en hoe glimmen ze zo mooi?
Ik heb daar deze uitstekers voor gebruikt
http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … -p-62.htmldie hebben ze ook voor blaadjes maar die kan ik zo snel niet vinden en dan dusten
Danku!
Ziet er erg leuk uit zeg!!
ZOu je het ook uit biscuit kunnen steken? Vind het leuk om hier een soort petit fours van te maken voor valentijn!
ik vind ze echt geweldig ik ga ze zeker met valentijn maken maar ik had een vraagje heb je die rand (van de zijkant) met de FMM Multi Ribbon cutter uitgestoken ? of ergens anders mee ?
Spaddie, als je op de link klikt boven de foto zie je de how-to. hierin staat dat het met een crimper is gedaan!
ik bedoel niet de zijkant van de bovenkant maar de zijkant van het cakje zelf je ziet namelijk op de foto's dat er een soort van roller achtig iets wordt gebruikt die ook wordt gebruikt voor de strik
ik vind ze echt geweldig ik ga ze zeker met valentijn maken maar ik had een vraagje heb je die rand (van de zijkant) met de FMM Multi Ribbon cutter uitgestoken ? of ergens anders mee ?
Klopt helemaal! Ik heb de Ribbon cutter gebruikt
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [howto] mini hartjes bekleden