Onderwerp: 'geborduurde' koekjes
Alvast voor Valentijnsdag. Leuk om te maken! Gespoten met glazuur, gemaakt van suikerbakkerspoeder en paarse-wortel extract.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » 'geborduurde' koekjes
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Alvast voor Valentijnsdag. Leuk om te maken! Gespoten met glazuur, gemaakt van suikerbakkerspoeder en paarse-wortel extract.
Heel erg leuk en apart! 
Is het glazuur of icing?
Knap gespoten, zo netjes kan ik het niet
Leuk, zeg!
wat leuk gedaan! 
Leuk ! 
wat een mooie koekjes,zonde om op te eten
Heel erg leuk en apart!
haha moest vreselijk lachen om je onderschrift

Ontzettend leuk en apart, zien er heel mooi uit.
mooie koekjes! de kleine lettertjes vind ik ook erg goed gelukt 
Als je vlug kijkt lijkt het net of er echt naald en draad aan te pas is gekomen! Knap gedaan.
erg mooi gemaakt!
Is het glazuur of icing?
Bedankt voor de leuke reacties. Normaal gebruik ik altijd icing om mee te spuiten. Ik had geen citroensap in huis en geen zin om naar de supermarkt te gaan, dus heb ik eens glazuur gemaakt. Gewoon in een kommetje suikerbakkerspoeder vermengd met paarse-wortel extract en een paar druppels water. Dat ging ook prima. Het wit eronder is marshmallow fondant.
Super mooi zeg, ik wil binnenkort in je winkeltje de natuurlijke kleurstoffen bestellen. Ik hoop dat mijn koekjes daar ook zo mooi van worden 
Hele leuke koekjes 
Jeetje wat leuk gemaakt.
Hoe kom je toch op het idee 
Wat een prachtige koekjes, heel mooi gedecoreerd met dat "borduurwerk" 
ze lijken echt geborduurd!
wat is paarse wortelextract, waar koop je dat?
ze zien er hoe dan ook super uit.
ze lijken echt geborduurd!
wat is paarse wortelextract, waar koop je dat?
paarse-wortel extract is een natuurlijke kleurstof, gewonnen uit...paarse-wortel
. Omdat de gewonnen kleurende stof eigenlijk nog steeds paarse-wortel is, wordt het als ingrediënt beschouwd. Het heeft dus ook geen E-nummer. In combinatie met marsepein kleurt het paars. In combinatie met (poeder)suiker rood-achtig.
Op de website van vrouwtje deeg is meer info over het paarse-wortel en andere extracten te vinden.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » 'geborduurde' koekjes