Onderwerp: Mijn eerste Harry Potter taart...
Wat leuk om weer een keer een nieuw onderwerp te maken na al die Bumba-taarten
....

www.taartendroom.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn eerste Harry Potter taart...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat leuk om weer een keer een nieuw onderwerp te maken na al die Bumba-taarten
....

Belachelijk..........mooi.. 
origineel zeg, al had ik liever een geboetseerde harry gezien dan zo´n geprint plaatje, dat was voor mij de kers op de taart geweest.
vind 'm helemaal geweldig
Tjee...wat ben jij toch goed!!!
origineel zeg, al had ik liever een geboetseerde harry gezien dan zo´n geprint plaatje, dat was voor mij de kers op de taart geweest.
Heb je helemaal gelijk in, vond ik zelf ook allen loop ik al 5 weken ziekenhuis in en ziekenhuis uit... Ik probeer zo goed en zo kwaad ik kan mijn bestellingen toch te maken, maar kan er niet zo mijn ziel en zaligheid in leggen als ik zou willen.....
Mooi gedaan hoor!!!!! Had niet verwacht dat er toch ook voor jou nog 1e keren zijn hahaha.
Ben het hier ook wel mee eens. Maar ja, Harry Potter boetseren is volgens mij ook niet zomaar gedaan...
Erg gaaf gemaakt
Super gaaf!!
wow wat mooi.
Erg mooi 
waaw mooie taart hoor!
hartstikke mooi 
Wat een origineel,super leuke uitvoering van Harry Potter 
Gaaf, vooral die bezem erdoor!
Wat een orginele, gave taart heb je er weer van gemaakt!
Wat zit er in je torentjes?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn eerste Harry Potter taart...