Onderwerp: Thomas de trein ( vond het niet leuk om te doen )
Is niet mijn ding en het heeft mijn hele dag verpest, gewoon omdat ik er geen zin in had waardoor alles maar dan ook echt alles fout ging.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Thomas de trein ( vond het niet leuk om te doen )
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Is niet mijn ding en het heeft mijn hele dag verpest, gewoon omdat ik er geen zin in had waardoor alles maar dan ook echt alles fout ging.
Ondanks je rotgevoel is het toch een hele mooie taart geworden.
De ontvanger zal er zeker heel blij mee zijn! 
Wat ging er fout dan ? Hij ziet er erg leuk uit
Mooie taart geworden. Moeilijk als je er geen zin in hebt. Hopelijk heb je wel zin in de volgende taart.
wel een mooie taart,
maareh.... als dit niet jouw ding is... waarom doe je zo'n opdracht dan? hahaha.
enneh.... als dit al het resultaat is van iets waar je geen zin in hebt, dan moet ik maar gauw even gaan kijken hoe prachtig je taarten zijn als je wel zin hebt!
dankjulliewel maar ik kan zo moeilijk nee zeggen dus doe ik het maar met het gevolg dat ik mezelf teleurstel maar dat liever dan een ander teleurstellen
Ja maar alles ging gewoon fout niet alleen met de taart maar ook met andere dingen en ik denk dat dat komt door mijn rot gevoel voor het taartje maken.
Dan ga je er al niet lekker in en zit alles gewoon tegen.
Ik had die dag echt zoiets van ik maak geen taartjes meer pfff.. maar doe het toch maar weer en hoop dat de volgende weer leuk zal zijn.
Dit zijn mijn kleuren gewoon niet ik denk dat het hem daar inzit.
Ik hou van leuke vrolijke kleuren en niet van die harde kleuren dus daar zal het wel aan liggen.
Hopelijk lukt het beter met de volgende taart. als je moet taarten tegen je zin is er ook niets aan.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Thomas de trein ( vond het niet leuk om te doen )