1

Onderwerp: lekker spelen met silli en nieuwe molds gemaakt

op een hele snelle stroopwafelcake gevuld met dulce de leche met chocola  :9
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/388584_220265424725027_100002247126343_500372_1948175781_n.jpg
hier mijn andere gemaakte molds nog ff om te laten zien ;)  leuk spul dat silli :lol:

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/390341_220222441395992_100002247126343_500191_920111761_n.jpg

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/379510_220222468062656_100002247126343_500192_2121773550_n.jpg

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/393789_220245168060386_100002247126343_500292_461629330_n.jpg

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/404709_220245184727051_100002247126343_500293_1369099266_n.jpg

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/402175_220245194727050_100002247126343_500294_290374032_n.jpg

is gelijk heel anders shoppen zo, zo vind ik winkelen helemaal niet erg  :lol:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: lekker spelen met silli en nieuwe molds gemaakt

mooi!!! ik moet ook eens aan de slag met silli :D

3

welke winkels haal je die gave dingen? Ga ik ook ff shoppen  :lol:

Liefs, Zanoni

4

die pendant is een hanger van een sierraad welke ik voor kerst gekregen heb, er zit zelfs een gevonden navel piercing van een collega tussen, wist ik alleen toen nog niet  :lol:  een ketting en kerstartikelen. gewoon flink om je heen kijken. ik voel mij nu net een kraai whahahhaah ik gluur naar alles wat glimt en blinkt en diepte heeft  :D  :shh:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

5

PRachtig!! Ben echt fan van je.. :o

Beter verwend dan verwaarloosd
       "Esmee 11-12-2007"

6

Wow, super!

Wouw
prachtig
sjiek
Stijlvol....

8

hey brenda verkoop je die molds ook? hahahahaha super gaaf!!!

9

helemaal geweldig....

Groetjes,
Marianne

10

Wat sjiek, Ik heb dat silli al een tijd in huis, maar nog steeds niet
gebruikt, maar als ik dit zie, wil er direct mee beginnen. Ik ga het van het weekend maar eens proberen

11

Jeutje wat GAAAAAF!!!

Als je een winkeltje gaat beginnen in supergave molds dan laat je dat hier wel weten hè  O-)  ;)

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

12

Wat leuk, heb de silli net besteld hopelijk voor het weekend in huis kan ik ff gaan proberen!!

Mooie taarten maak je...

13 Laatst bewerkt door MaBaker (12-01-2012 15:36)

Ohhhhh wat mooi weer!!!
Super gedaan!
Ik vind het ook best moeilijk te kiezen wat te maken maar als ik dit zie duik ik maar weer eens in m'n sieradenopslag  (voelt aan nek en denkt, heyyyy, deze ketting zou OOK best wel kunnen).
Dus bedankt!!!  :Y

Hoeveel domme blondjes heb je nodig om 1 chocoladetaart te maken?
25. 1 voor het deeg  en 24 om de m&m's te pellen. :)

14

Helemaal geweldig weer!!

noussie schreef:

hey brenda verkoop je die molds ook? hahahahaha super gaaf!!!

oeh, dat zou een idee zijn!! :o

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

15

wat een mooie taart en die molds ook. zo netjes gedaan.

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

16

Ze zijn mooi. Vooral de ster vind ik super.
Natuurlijk geweldig om je eigen molds te maken. Heb je altijd iets unieks  :Y, maar scheelt het qua prijs nu veel met bestaande molds?

17

nogmaals,vind je molds waanzinnig,ben weer jaloers zo gaaf vind ik ze  :thumb:  :thumb:  :thumb:
grt Carla

18

ben helemaal verliefd op je molds! is het nou een beetje makkelijk om zelf te maken?

19

Prachtig!!!

20

djehr schreef:

Natuurlijk geweldig om je eigen molds te maken. Heb je altijd iets unieks  :Y, maar scheelt het qua prijs nu veel met bestaande molds?

ja Djehr, het is wel voordeliger! reken voor 100 gram silli pasta 10 euro, de antique brooch mold die ik op de taart heb gebruikt weegt 30 gram. dus die mold zou, als je hem zelf zou maken, dan 3 euro kosten en een beetje tijd en geduld  :lol:

21

kwebbeltje schreef:
djehr schreef:

ja Djehr, het is wel voordeliger! reken voor 100 gram silli pasta 10 euro, de antique brooch mold die ik op de taart heb gebruikt weegt 30 gram. dus die mold zou, als je hem zelf zou maken, dan 3 euro kosten en een beetje tijd en geduld  :lol:

:think: jammer....moet ik wéér wat op mijn verlanglijstje zetten... :D  :lol:

22 Laatst bewerkt door kwebbeltje (12-01-2012 18:38)

djehr schreef:

:think: jammer....moet ik wéér wat op mijn verlanglijstje zetten... :D  :lol:

whahahhahaa erg he? dan dan nog shoppen voor leuke modellen ;)
maar het is wel leuk om te doen

23

De hoeveelheid taartspullen die ik op dit moment heb staat totaal niet in verhouding met de hoeveelheid taarten die ik maak. Het is allemaal leuk om te doen en te hebben....Ga denk maar wachten tot mijn verjaardag in juni en dan bepalen of ik dit echt wel nodig heb  (pure bescherming van mijzelf en mijn portemonnee  :lol: )

24

djehr schreef:

De hoeveelheid taartspullen die ik op dit moment heb staat totaal niet in verhouding met de hoeveelheid taarten die ik maak. Het is allemaal leuk om te doen en te hebben....Ga denk maar wachten tot mijn verjaardag in juni en dan bepalen of ik dit echt wel nodig heb  (pure bescherming van mijzelf en mijn portemonnee  :lol: )

waar ken ik dat van whahahaha

25

wat is het weer een prachtige taart, en wat zien de molds er geweldig uit.
Moet toch ook maar eens silli pasta kopen. Kan dit wel gebruiken voor een mooie workshopvoorbeeld  ;)