1

Onderwerp: Is dit wat (cupcakedecoratieset)

Ik zie deze cupcakedecoratieset van de marskramer. Heeft iemand hier ervaring mee?

http://www.marskramer.nl/bakvormen/cupc … af_bakvorm

2

Re: Is dit wat (cupcakedecoratieset)

Ik heb deze set een keer bij de Xenos gekocht geloof ik.
Ik heb hem veel gebruikt, maar ik gebruikte de flesjes voornamelijk om dijkjes op taarten mee te spuiten.
Nu vind ik spuitzakken toch wat makkelijker werken.

3

Ik heb hem ook (wibra, maar ben hem daarna al op verschillende plekken tegengekomen met ook heel verschillende prijzen), maar eigenlijk nooit gebruikt.
Ik vraag mij namelijk af hoe ik de glazuur het beste erin kan stoppen en zie gewoon op tegen het gedoe.
Wie weet heb ik het er wel voor over als mijn zoontje wil decoreren met glazuur. Nu krijgt hij gewoon een bakje met een lepeltje en smeren maar :D

Groetjes, Evelien

Zoek je een printje? Pb mij gerust.

4

Volgens mij is t gebruik vrij prima, maar t schoonmaken minder, met name door die soort vouwtjes!

5

Hallo

Ik heb hem ook gebruik is idd handig maar schoonmaken minder ik zet de flesjes een paar dagen op de kop op een papieren zakdoek om te drogen.

Gr. Helma

6

]MOVE] -> taartdecoratie algemeen

7

Ja het schoonmaken lijkt mij ook niet erg prettig, maar ik denk dat ik m wel ga halen. Altijd handig voor icing denk ik ook.
ik ga wel even kijken of er ook doppen bijzitten zodat je luchtdicht kan bewaren

8

Ik heb hem ook. Ik gebruik alleen de spatel! haha

Dit was mijn spreekbeurt. Zijn er vragen?

9

Mij lijkt het eerlijk gezegd niks en ben bang dat ik alsnog mijn spuitzakken zou pakken