Onderwerp: 3D pop en Beer
Hi allemaal,
Uit het boek Baby cakes van Debbie Brown deze 2 taarten gemaakt
De pop is voor mijn eigen dochter
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » 3D pop en Beer
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hi allemaal,
Uit het boek Baby cakes van Debbie Brown deze 2 taarten gemaakt
De pop is voor mijn eigen dochter
wat een schatjes
lief !!
wat mooi alletwee
Ooooooh!!!!!!
Wat ontzettend leuk!!!!!
En mooi gemaakt!
Super leuk en werkelijk prachtig!
Volgens mij heb je voor het lijf het barbie bakblik gebruikt en voor het hoofd de voetbal???? Heb ik het dan goed?
Super leuk en werkelijk prachtig!
Volgens mij heb je voor het lijf het barbie bakblik gebruikt en voor het hoofd de voetbal???? Heb ik het dan goed?
Je bent warm
Lijf van de wondermold (dat is niet de barbie mold) wel geprobeerd met dat was geen suc6
Hoofd van rice creaspy treats na een geweldige workshop van Lonnes ben ik helemaal om.
Wat een geweldige creaties!!!
Echt super mooi!
Party-treats schreef:Super leuk en werkelijk prachtig!
Volgens mij heb je voor het lijf het barbie bakblik gebruikt en voor het hoofd de voetbal???? Heb ik het dan goed?Je bent warm
Lijf van de wondermold (dat is niet de barbie mold) wel geprobeerd met dat was geen suc6
Hoofd van rice creaspy treats na een geweldige workshop van Lonnes ben ik helemaal om.
Ik moet dan ook maar eens zo'n workshop gaan volgen want het ziet er echt fantastisch uit.
Is het hoofd dan wel eetbaar eigenlijk?? Ik heb namelijk niet echt een idee wat het is die rice creaspy
Martine mv Milan schreef:Party-treats schreef:Super leuk en werkelijk prachtig!
Volgens mij heb je voor het lijf het barbie bakblik gebruikt en voor het hoofd de voetbal???? Heb ik het dan goed?Je bent warm
Hoofd van rice creaspy treats na een geweldige workshop van Lonnes ben ik helemaal om.Ik moet dan ook maar eens zo'n workshop gaan volgen want het ziet er echt fantastisch uit.
Is het hoofd dan wel eetbaar eigenlijk?? Ik heb namelijk niet echt een idee wat het is die rice creaspy
Het zijn ontbijt granen van gellogs (hoe schrijf je dat) er is hier ergens vast wel een recept te vinden op de site.
Het smaakt naar zoete popcorn of zo'n muslireep.
prachtig heb het boek ook net binnen
waar heb je de cereals gekocht kan ze nergens vinden
en heb je je eigen recept gebruikt of dat uit het boek
er staat buttermilk en weet niet wat het is weet jy het mischien
prachtig heb het boek ook net binnen
waar heb je de cereals gekocht kan ze nergens vinden
en heb je je eigen recept gebruikt of dat uit het boek
er staat buttermilk en weet niet wat het is weet jy het mischien
Karnemelk . Ik heb ze bij de emte vandaan
Whowwwwwwwww 2 x
dank je ga straks effe kijken
wat leuk zeg
je maakte het met gesmolten marsmallows
Super mooi!
mag ik die beer opslaaaaaannnnn aljebliiiieeeeffffff,,,??????????? ik wil die ook maken!!
mag ik die beer opslaaaaaannnnn aljebliiiieeeeffffff,,,??????????? ik wil die ook maken!!
Tuurlijk alleen als ik jou was zou ik het boek kopen alles staat zo lekker uit gelegd
Helemaal leuk, allebei!
Dit is de 1e berentaart waar ik geinspireerd van raak! Ik zou zoiets graag voor mijn zoontje maken. Ik ben helemaal niet bekend met rice creaspy treats. Maar zou ik ook zoiets kunnen maken van cake of biscuit?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » 3D pop en Beer