Re: Wat hebben konijnen en PME3 met elkaar?
Hoi,
Wauw die bovenste taart springt er toch echt uit, wat een leuke taart.
Je onderste taart vind ik ook erg knap gemaakt hoor. Wat een werk!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Wat hebben konijnen en PME3 met elkaar?
Hoi,
Wauw die bovenste taart springt er toch echt uit, wat een leuke taart.
Je onderste taart vind ik ook erg knap gemaakt hoor. Wat een werk!
Wauw, wat zijn het prachtige taarten. Knap gemaakt.

Wat een geweldige taarten
De eerste met de konijntjes is mijn favoriet en als je het goed vind zou ik die ook heel graag opslaan
. Superleuk!
Ik vind je bovenste taart echt onzettend leuk

Die konijntjes die zijn echt te liefff.
Maar die kerk....mijn hemel...waanzinnig
, wat kunstig om zoiets te kunnen maken... 
super! beide!!!!
oooooooo zijn dit de konijntje die je bedoelde een zaterdag of heb ik nu abuis met de persoon die er achter zit ij was er zaterdag ook toch in ridderkerk
die met icing super zeg
groetjes corine vos
Ik kan maar en ding denken: "WAUW!"
oooooooo zijn dit de konijntje die je bedoelde een zaterdag of heb ik nu abuis met de persoon die er achter zit ij was er zaterdag ook toch in ridderkerk
die met icing super zeg![]()
groetjes corine vos
Haha,
Yes it's me! Herken je de bloemen die we gemaakt hebben? Ik heb alleen de rozen niet gebruikt, voor de rest was ik blij dat ik al die bloemen overdag al had gemaakt... Scheelde een hoop tijd.
Oh, prachtig zeg, allebei !!
super zeg!
beide taarten hoor, gisteren begonnen met PME1 en al aangemeld voor de 3 in maart; dus spannend of het mij ook gaat lukken!
mama26 schreef:oooooooo zijn dit de konijntje die je bedoelde een zaterdag of heb ik nu abuis met de persoon die er achter zit ij was er zaterdag ook toch in ridderkerk
die met icing super zeg![]()
groetjes corine vos
Haha,
Yes it's me! Herken je de bloemen die we gemaakt hebben? Ik heb alleen de rozen niet gebruikt, voor de rest was ik blij dat ik al die bloemen overdag al had gemaakt... Scheelde een hoop tijd.
ja ik begon in eens te twijfelen ja had het over je taart gehad en ik zag ineens zo,n taart maar je maakt schitteren taarten zeg kan ik nog veel van leren je bloemen herkende ik omdat wij de eenigte twee met rose waren
nou tot een zaterdag
Hoi lieselotte, Wat zien beide taarten er mooi uit zeg! De kerk is erg knap gedaan. Ik ben benieuwd wat ik er tzt van ga maken....
En wat leuk dat ze konijntjes krijgt, Margot heeft ook een witte albino. Groetjes, gosia
gaaf
kerk heb je super gedaan, heel knap
Wauw, schitterend!
Groetjes Iris
Wow!! Wat een prachtige taarten!!
Oh wauw, wat een superschattige en mooie konijntjes, supermooie taarten, echt waar!!!! 
De konijnentaart is hardstikke leuk en je kerst taart is echt een superstuk!!! 
De konijnentaart is hardstikke leuk en je kerst taart is echt een superstuk!!! 
staat hij er opeens twee keer 
Je hebt weer super mooie stukken voor elkaar weten te krijgen Lieselotte
Je dochter zal wel blij geweest zijn en je eindstuk is prachtig 
o enig die taart met konijnen
hoe heb die je gestapeld in of op elkaar??
hoe heb die je gestapeld in of op elkaar??
Op elkaar, lekker snel! Wel een Stokje door de drie lagen heen...
Esterke schreef:hoe heb die je gestapeld in of op elkaar??
ik ben aan het twijfelen ik deed voorheen altijd gewoon opelkaar stapelen en geen stokje erdoorheen.
Ik moet en nu (vrijdag)een gaan vervoeren (niet ver) van 15 22 en 28 cm...ik dacht er aan om het deze keer in elkaar te gaan zetten
ik ben bang dat het anders gaat schuiven...
lilo schreef:Esterke schreef:hoe heb die je gestapeld in of op elkaar??
ik ben aan het twijfelen ik deed voorheen altijd gewoon opelkaar stapelen en geen stokje erdoorheen.
Ik moet en nu (vrijdag)een gaan vervoeren (niet ver) van 15 22 en 28 cm...ik dacht er aan om het deze keer in elkaar te gaan zetten
ik ben bang dat het anders gaat schuiven...
Mijn ervaring is dat als je niet te scheef gaat het best op elkaar blijft staan, ook als ze op elkaar staan. Ik plakte de boel altijd aan eaar met wat kleine bolletjes natgemaakte marsepin of fondant...
Ook een keer ingesneden, maar je raakt wel vrij veel van de hoogte kwijt en het is natuurlijk meer werk... Maar ja als je op zeker wilt spelen is het wel een optie natuurlijk.
Stok erdoor van boven naar beneden scheelt natuurlijk ook!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Wat hebben konijnen en PME3 met elkaar?