Onderwerp: Ook niet meer te stoppen...
Hoi allemaal,
Ik wil me even voorstellen als nieuw lid van het forum
Ik ben 27 jaar, en woon sinds 1 jaar samen met mijn vriend in Hoorn. Ik kom uit Hengelo en moet hier dus nog wel wennen. Niet lang na deze verhuizing besloot ik dat ik weer iets moest vinden voor mezelf om te gaan doen, na de zomervakantie is het bakvirus ook op mij overgeslagen... Mijn vriend heeft een zoontje van 10 die om het weekend bij ons is en als gewillig proefpersoon geldt voor alle muffincreaties maar dan vooral er stoer bij blijven kijken
Ik bak zelf alleen nog maar cupcakes, omdat ik nog niet echt durf te beginnen aan mijn 1e taart, maar dat komt vanzelf Ik probeer allerlei technieken uit met rolfondant, marsepein, ganache en ga zo maar door
Ennuh ach ik eet ze dan ook vaak samen met mijn vriend lekker op, dus de kilo's vliegen eraan maar het is voor een goe doel
Ik lees op dit moment een boe van Jenny Colgan, Meet me at the cupcake cafe. Een erg leuke chicklit met om de twee hoofdstukken en receptje, en ik heb met mezelf de deal gesloten alle recepten uit te proberen die in het boekje staan
Groetjes,
Sonja