26

Re: watermerk

heleena schreef:
"yvonne 72" schreef:
heleena schreef:

Koekjes??...nou...op z'n minst taart of eh  :think: ...het moeten heel speciale koekjes zijn.  ;)

Als jij nu ook mee komt,dan kan Xhafal koekjes meenemen en jij de taart. :Y  :Y  :P  :9  :P  ;)

Nou vooruit dan.
Komt ie:

http://i537.photobucket.com/albums/ff336/hse_album/DSC00371.jpg

Ok,goedgekeurd!!!  :thumb:  :D

groetjes yvon

27

Sil's taarten schreef:
Carien schreef:

ben daar aan het kijken, maar tsja, heb m'n foto's in Picasa staan,  voor m'n website staan ze in jAlbum... moet ik ze dan ook nog weer ergens anders hebben staan?  :s

Maar als je ze in Picasa hebt, dan staan ze toch ook gewoon op de harde schijf, toch? Ik gebruik Picasa om foto's te importeren en te bewerken en vanaf mijn harde schijf doe ik ze verkleinen.

ik bedoel dat ik ze al op 3 plekken heb staan :s , op harde schijf idd, in Picasa (voor hier) en in jAlbum (voor website). Inmiddels heeft manlief een watermerk gemaakt in jAlbum, staat dan keurig onder in beeld, maar niet dwars door de foto's, zoals hier vaak te zien is. Manlief zegt dan ook dat dit watermerk niet echt helpt, kunnen ze eraf knippen. Niet dat ik denk dat mijn foto's 'gestolen' worden, maar het gaat om het idee.
Wanneer ik dan op bovenstaande manier een watermerk wil, moeten ze dan toch weer ergens anders staan :think: , of ben ik nu echt heel blond :s  :o )

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

28

"yvonne 72" schreef:

http://i537.photobucket.com/albums/ff336/hse_album/DSC00371.jpg
Ok,goedgekeurd!!!  :thumb:  :D

Poeh hé, gelukkig.
Nog een fijne dag.
Ik ga koffie zetten zonder ...... koekje of taart. :nooo

Carien schreef:

ik bedoel dat ik ze al op 3 plekken heb staan :s , op harde schijf idd, in Picasa (voor hier) en in jAlbum (voor website). Inmiddels heeft manlief een watermerk gemaakt in jAlbum, staat dan keurig onder in beeld, maar niet dwars door de foto's, zoals hier vaak te zien is. Manlief zegt dan ook dat dit watermerk niet echt helpt, kunnen ze eraf knippen. Niet dat ik denk dat mijn foto's 'gestolen' worden, maar het gaat om het idee.
Wanneer ik dan op bovenstaande manier een watermerk wil, moeten ze dan toch weer ergens anders staan :think: , of ben ik nu echt heel blond :s  :o )

Nee, dan komen ze gewoon op dezelfde plek te staan of op de plek waar jij ze wil (op harde schijf en dus ook automatisch in Picasa). Ik heb bijvoorbeeld een map Mijn taarten en daarin een map Watermerk. Als ik een foto heb die "IMG_1" heet, dan noemt hij de verkleinde foto "IMG_1 [800x600]" en die zet hij gewoon bij de rest van je foto's (in mijn geval in de map Watermerk). De enige reden dat ik een apart mapje Watermerk heb, is dat dit fijner werkt bij het bijwerken van mijn site, in eerste instantie had ik ze gewoon bij de originele foto's staan.

Ik zou het watermerk toch maar in het midden zetten bij die mooie taarten van je :thumb: .

30 Laatst bewerkt door Carien (11-01-2012 10:51)

dank voor je tip :thumb:  en je compliment  :)

ik ga er dan maar eens mee aan de gang :Y

edit: jaaa, ik kan het en snap het :Y dank Sil :thumb:  Moet nu alleen nog maar effe  :rolleyes: eindeloos heen en weer kopieren om alle taarten te voorzien, maar goed, da's nu; straks gaat het dan (bijna ;) ) vanzelf :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl