1

Onderwerp: verre van perfect

Ik ben er wel een beetje zenuwachtig van om hier mn eerste stapeltaart te showen. Hij is nog lang niet strak en een beetje schuin dus nog veel oefenen. Gelukkig is dat niet zo heel erg  :D Maar ik denk dat mn dochter die morgen 11 word het een geweldige taart vind. http://i1034.photobucket.com/albums/a424/verwendys/IMG_2516.jpg

2

Re: verre van perfect

Ik denk idd dat je dochter daar helemaal happy van wordt!  :thumb:
Leuke kleuren en een heel mooie strik.

Liefde is gratis, raar dat sommigen er dan nog zo zuinig mee zijn. ;-)
Liefs,   Ricky

3

Je dochter zal er inderdaad heel blij mee zijn. ze is niet perfect, maar wel heel leuk en met veel liefde gemaakt, dat is toch het belangrijkste.

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

4

Dank je wel en ik ga lekker door met oefenen

5 Laatst bewerkt door vengerovje (11-01-2012 06:38)

Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter en wat zal die blij zijn met zo'n mooie taart! :Y

Groetjes Willy

6

Gewoon lekker blijven oefenen. Ik vind de kleuren erg mooi. Je dochter zal er vast blij mee zijn.

Op zoek naar leuke taartspulletjes? Kijk vanaf nu op mijn site:www.specialetaartjes.nl/webshop. Spulletjes zijn ook af te halen in Eindhoven

7

Ik denk dat je dochter er absoluut happy van wordt! Gefeliciteerd trouwens met je dochter en maak er een leuke dag van!

Groetjes, Renata

8

Je moet ergens beginnen hoor! Dat hebben we allemaal gedaan! En deze taart: dat is al een echte uitdaging! Je hebt veel verschillende dingen gedaan! Echt heel erg leuk!! Gewoon lekker dooroefenen en ik weet zeker dat je dochter er blij mee is!!!
Goed gedaan!!!

9

Van harte gefeliciteerd! Je dochter zal zeker blij zijn, dat is logisch want de taart is helemaal lief en prinses! En je blauwe mal doet het goed!  ;)

Groetje Nathasja

www.tazzels.nl
voor al je taartbenodigdheden en workshops.