1

Onderwerp: Ze komt uit de rosse buurt

denk ik zei mijn zoon!Moet op een taart komen voor iemand die met pensioen gaat!!Denk dat ik haar maar een ander hoofd ga maken,ze ziet er te jong uit voor 65 jaar!Gemaakt met de oogjes van Evelien1001 !Was een ramp vond ik om ze in geheel van het onderpapiertje te krijgen!2 paar oogjes al verloren door ze maar half er af te krijgen !
http://www.mijnalbum.nl/Foto-EBOZTOK4.jpg

Re: Ze komt uit de rosse buurt

Haha, ik vind haar er wel leuk uitzien!!Je hoeft niet altijd "oud" eruit te zien als je met pensioen gaat! Leuk met die oogjes, heb ze zelf ook, maar er nog niks mee gedaan.....Had je ze wel losgeweekt in water?

Groetjes Darlene

Dank u!Ja ,heb ze nat gemaakt maar lukte ook niet!

4

Ik zou zeggen maak wat rimpels en je bent klaar hoor. Vindt het wel een leuk koppie

5

heel mooi gedaan. Ik vind het gezichtje echt goed, hoewel het er dus niet oud uitziet. Misschien iets dunnere lippen maken? oudere dames hebben meestal dunne lippen, toch?
De zetel is zo mooi afgewerkt vind ik.

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

xhafal schreef:

heel mooi gedaan. Ik vind het gezichtje echt goed, hoewel het er dus niet oud uitziet. Misschien iets dunnere lippen maken? oudere dames hebben meestal dunne lippen, toch?
De zetel is zo mooi afgewerkt vind ik.

Ja,ze heeft een paar zoeloe lippen!

7

Ik vind haar prachtig... nog een manier vinden om een beetje rimpels toe te voegen en ze is perfect !

Groetjes, Conny

8

zijn er nog oogjes?

9

Heel leuk geworden hoor!
Misschien andere lippen maar verder een leuk koppie!

Als ieder mens een ander mens gelukkig zou maken, was de gehele wereld gelukkig
groetjes saskia