Onderwerp: Bumba Hoed
Hallo lieve mensen
Binnenkort moet ik een 3D bumba taart maken en opzich is dat geen probleem maar vraag me wel af hoe jullie de hoed maken.
Kan iemand mij vertellen hoe je dat doet??
Zou ik heel erg blij mee zijn
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Bumba Hoed
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo lieve mensen
Binnenkort moet ik een 3D bumba taart maken en opzich is dat geen probleem maar vraag me wel af hoe jullie de hoed maken.
Kan iemand mij vertellen hoe je dat doet??
Zou ik heel erg blij mee zijn
Ik heb destijd het hoofd en de hoed met piepschuim gedaan, te koop bij o.a. pipoos en de kwast.
Dit was de mijne trouwens, hoofd vond ik echt een crime, hoedje ging wel.
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=171808
Dit was de mijne trouwens, hoofd vond ik echt een crime, hoedje ging wel.
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=171808
Deze mensen willen 'm van echte taart en de hoed mag van fondant
de hoed heb ik van een cakepop mengsel gemaakt. Goed hard laten worden in de koelkast en daarna bekleed en goed na blijven rollen.
Tussendoor wel weer een keer in de koelkast hard laten worden, om zo een egaler hoedje te krijgen.
Tja dat scheelt in dit geval was ik zelf de klant en ik besloot gewoon een ondertaart te maken en die 2 dingen van piepschuim
Idee van meetje klinkt goed, als ik dat paar maanden eerder wist had ik hem misschien ook wel eetbaar gemaakt
Dit kun je ook voor 3D vormen gebruiken http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=79712
de hoed heb ik van een cakepop mengsel gemaakt. Goed hard laten worden in de koelkast en daarna bekleed en goed na blijven rollen.
Tussendoor wel weer een keer in de koelkast hard laten worden, om zo een egaler hoedje te krijgen.
IK denk dat ik dat ook ga doen. Gewoon een cake bakken en deze mengen met botercreme en dan het hoedje vormen en hard laten worden in de koelkast en dan bekleden. Dat bedoel je toch?
ja idd.
De botercreme kan je dan met een smaakje doen, zodat deze ook lekker opgegeten kan worden.
Mijn foto heb ik nog niet ergens op internet geplaatst en kan hem dus even niet snel laten zien. Wil je hem zien, stuur maar even een pb.
(ben ook niet zo handig met foto's op het forum plaatsen en zit ondertussen alle voorbereingen voor een taart af en toe even op het forum .
Beter verslaafd aan DLT dan aan de drank.
ja idd.
De botercreme kan je dan met een smaakje doen, zodat deze ook lekker opgegeten kan worden.
Mijn foto heb ik nog niet ergens op internet geplaatst en kan hem dus even niet snel laten zien. Wil je hem zien, stuur maar even een pb.(ben ook niet zo handig met foto's op het forum plaatsen en zit ondertussen alle voorbereingen voor een taart af en toe even op het forum
.
Beter verslaafd aan DLT dan aan de drank.
heb je een berichtje gestuurd privé
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Bumba Hoed